Tillykke til Andrea igen i år ...

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

Post by Frouvne »

... man skal vel ikke holde sig tilbage... :D
frouvne, administrator

Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Andrea wrote:*rækker Stony en ske* :P

Og så har jeg også pimpet min avatar ;)
Hmmmm, Andrea, hvad er det for en småsur hårdkogt babe på din avatar?
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Helle wrote: Hmmmm, Andrea, hvad er det for en småsur hårdkogt babe på din avatar?
...!! :shock:
Allan! Du skal give Helle Battlestar Galactica-sæsonerne på dvd! NU!!

... og baben er Starbuck - som sparker total meget røv i serien ;)
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 712 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Andrea wrote:Og så har jeg også pimpet min avatar ;)
Ajjjj, sgudda ikke Starbuck - må vi bede om Number Six!. Se, det er pimperi, der vil frem i galaksen 8)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Gunness wrote: Ajjjj, sgudda ikke Starbuck - må vi bede om Number Six!. Se, det er pimperi, der vil frem i galaksen 8)
Beklager - i min verden er det guns og ikke patter, der er det gyldige våben ;)

*og så er fredagstonen lissom slået an!* :P
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail

Post by Gunness »

Andrea wrote:Beklager - i min verden er det guns og ikke patter, der er det gyldige våben ;)

*og så er fredagstonen lissom slået an!* :P
Yihaw! Frk. Seks sparker altså en gedigen bagdel. Jeg synes da nok, at miss Stjernebuk fik et par øretæver (uden guns, endda), da de to mødtes på Caprica? ;)

*og i øvrigt burde det være fredag noget oftere*
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

Andrea wrote:Allan! Du skal give Helle Battlestar Galactica-sæsonerne på dvd! NU!!
Og der er vi så i øvrigt 110% enige - lige hvad enhver mand (og kvinde) mangler i sin samling. Sæson 4, kom til mig nuuu!
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Gunness wrote: Yihaw! Frk. Seks sparker altså en gedigen bagdel. Jeg synes da nok, at miss Stjernebuk fik et par øretæver (uden guns, endda), da de to mødtes på Caprica? ;)
Jaja! Nu er Number Six jo også en af metaldåserne, så det er vel ikke så overraskende? ;)
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Andrea wrote:*rækker Stony en ske*
But..... there is no spoon.
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

Andrea wrote:Jaja! Nu er Number Six jo også en af metaldåserne, så det er vel ikke så overraskende? ;)
Bah, nu ikke trække i land :D Starbuck er sej, bare ikke sej nok - og så ser miss Helfer altså ret stylish ud, når hun uddeler håndmadder. Men Starbuck må gerne komme på en uendelig fjern 2.plads :)

I øvrigt kan Lawrence naturligvis klare dem begge med venstre hånd, mens han retter på sin ustyrligt dekorative hovedbeklædning med den anden. Totalt overskudsagtigt.
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Tobias »

Jeg vil også have brede kæber, fremtrædende hage og seje bakkenbarter...DOH!
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Tobias wrote:Jeg vil også have brede kæber, fremtrædende hage og seje bakkenbarter...DOH!
We have a winner!

(og det her er nu officielt den mest forvirrende tråd nogensinde, når i alle sammen engang returnerer til jeres egne avatars
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Gunness wrote:
Andrea wrote:Og så har jeg også pimpet min avatar ;)
Ajjjj, sgudda ikke Starbuck - må vi bede om Number Six!. Se, det er pimperi, der vil frem i galaksen 8)
Indiana Jones erklærer sig enig: Number Six er så gudeskøn at Pagtens Ark, Shankaras hellige sten, den Hellige Gral og, øh, Krystalkraniet godt kan gå hjem og lægge sig!

(Men hvis jeg iøvrigt må komme med et andet syn på serien: Number Six er sgu nærmest den eneste formildende omstændighed ved Battlestar Galactica... Jeg prøvede for nyligt at gense pilotafsnittet, som jeg huskede som det jeg bedst kunne lide, men jeg nåede under en halv time ind i den, før jeg begyndte at spole. Efter mindre end en time opgav jeg, og tænkte "der må være noget bedre jeg kan bruge min tid på!").
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Rune Petersen »

Tillykke til Andrea.

Hvad fa'en sker der lige med de avatars? :lol:

Jeg betragter faktisk Battlestar Galactica som en "guilty pleasure". Kan ikke holde af den sådan helt og aldeles pga. netop de dersens max øretæveindbydende karakterer Starbuck og Balthar (eller hvad han nu hedder). Nu vil jeg dog følge den til dørs men er egentligt lidt glad for at der kun kommer en sæson mere. Til sidst lidt benzin på bålet: Hellere BSG end Star Trek! Hæhæ!
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

Rune Petersen wrote:Hvad fa'en sker der lige med de avatars? :lol:
Din er da også meget sjov ;)
Jens_Hoppe wrote:Jeg prøvede for nyligt at gense pilotafsnittet, som jeg huskede som det jeg bedst kunne lide, men jeg nåede under en halv time ind i den, før jeg begyndte at spole.
Rune Petersen wrote:Jeg betragter faktisk Battlestar Galactica som en "guilty pleasure". Kan ikke holde af den sådan helt og aldeles pga. netop de dersens max øretæveindbydende karakterer Starbuck og Balthar (eller hvad han nu hedder). Nu vil jeg dog følge den til dørs men er egentligt lidt glad for at der kun kommer en sæson mere. Til sidst lidt benzin på bålet: Hellere BSG end Star Trek! Hæhæ!
Piloten er nok noget af det mindst interessante ved serien, og BSG er da en af de få serier, der bliver bedre hen ad vejen. Sæson 3 er fx. meget intens, med plottråde, der langsomt folder sig ud. Det er fand'me drama i særklasse. Ikke noget "guilty pleasure" her, hvaba! Der er lidt klichékarakterer, men også mange spændende og sammensatte personer, og når først Adama sr. ruller sig ud, kan man da kun have respekt.
Til sidst: Kaptajn Picard styrer verden. Dixi 8)

Jens, du har hermed lovning på at låne nogle BSG-dvd'er af mig, som lidt pligt-kigning.
Post Reply