Gunness wrote:Jens, du har hermed lovning på at låne nogle BSG-dvd'er af mig, som lidt pligt-kigning.
Hæ, jeg skal lige kæmpe mig gennem mit eget eksemplar af 1. sæson først, så. Jeg mener at huske at jeg oprindeligt så en 4-5 afsnit af den, før jeg syntes at NU var bunden nået.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Gunness wrote:
Bah, nu ikke trække i land Starbuck er sej, bare ikke sej nok - og så ser miss Helfer altså ret stylish ud, når hun uddeler håndmadder. Men Starbuck må gerne komme på en uendelig fjern 2.plads
Psh! As I said about Number Six - kvindelige roller, der bruger sex for at opnå deres mål, er så passé i mine øjne *indsæt smiley der kaster op*
Rune Petersen wrote:
Hvad fa'en sker der lige med de avatars?
Tak! ... er det nok at svare: "Det var Jens, der startede!"
Andrea wrote:Beklager - i min verden er det guns og ikke patter, der er det gyldige våben
*og så er fredagstonen lissom slået an!*
Yihaw! Frk. Seks sparker altså en gedigen bagdel. Jeg synes da nok, at miss Stjernebuk fik et par øretæver (uden guns, endda), da de to mødtes på Caprica?
*og i øvrigt burde det være fredag noget oftere*
Ja, en lidt fredagsløs ikke forpligtende og ikke-alvorlig tråd er da meget hyggelig - så hvad der startede med et tillykke endte i totalt kaos.
Helle wrote:
Ja, en lidt fredagsløs ikke forpligtende og ikke-alvorlig tråd er da meget hyggelig - så hvad der startede med et tillykke endte i totalt kaos.
Black Sea wrote:Også et tillykke herfra med det første skarpe hjørne (bli'r selv senere i år).
Uha, så er du jo en af dem, jeg burde aflure fødselsdagen på, det er lykkedes mig at lure og huske fødselsdagen på 2-3 stykker her fra forum ... er det den 20. et eller andet?
Close - d. 22. maj.
Så vidt jeg ved, når du ikke at blive gift inden denne dato - NOGEN burde lave en kæmpe Carcassonne-meeple - eller rettere Ave Caesar stridsvogn og sætte foran en vis dør i NordVest!
Helle wrote:
Uha, så er du jo en af dem, jeg burde aflure fødselsdagen på, det er lykkedes mig at lure og huske fødselsdagen på 2-3 stykker her fra forum ... er det den 20. et eller andet?
Close - d. 22. maj.
Så vidt jeg ved, når du ikke at blive gift inden denne dato - NOGEN burde lave en kæmpe Carcassonne-meeple - eller rettere Ave Caesar stridsvogn og sætte foran en vis dør i NordVest!
så så, ingen gode idéer - kæresten vil foretrække at kunne komme ud af døren til sin eksamen den dag (i øvrigt god fornøjelse med at slæbe konstruktionen op på 3. sal i Københavns smalleste opgang)
OMG, 31 allerede, jeg synes ikke det er mere end et par måneder siden vi legede med Indy-avatars! Andrea, med det tempo er du sgu snart lige så gammel som mig!
TILLYKKE!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs