Huset fuld af venner, så Rune kunne få lov at vise sit A Game Of Thrones frem til fem spillere.
Fremragende spil synes jeg, det kunne jeg godt spille igen. Det virker meget elegant og balanceret i mekanismerne, også selv hvis de enkelte Houses ikke er det.
Derudover Cutthroat Caverns som affødte både råb, skrig og skrål. Stadig et spil jeg er meget glad for, og mindst tre spillere gik derfra med ønsker eller intentioner om at investere i egen kopi.
Så Hex Hex, som er noget nær det perfekte drukspil. Spil med et shotglas istedet for en pap-hex, og så er den i vinkel... især fordi efter to spil bestående af i alt ti runder, havde ingen af os en særlig lyst til at fortsætte.. men drikke, ja det vil man jo altid.
Og så til sidst næsten et helt spil Marvel Heroes. stadig et godt spil, men hvis man ikke kan huske reglerne (Claus), så er det godt nok et kompliceret spil at forklare... men det gik, og vi fik spillet to hele runder som de sidste fire tilstedeværende spillere morede sig over.
Det er dog værd at bemærke, at hvis man er nået den alder hvor man skal bruge læsebriller, så er Marvel Heroes ikke et spil man skal spille hvis man har glemt sine briller derhjemme.
God søndag spilledag, dem må vi ha' nogle flere af.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling