Lego Indiana Jones

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Lego Indiana Jones

Post by Andrea »

Jeps - se link
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

Re: Lego Indiana Jones

Post by Frouvne »

Jeg kan nu ikke forestille mig, at der er nogen på dette forum, der kunne være interesseret i Indiana Jens... øh, jeg mener Indiana Jones. :lol:
frouvne, administrator

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Hvor sejt er det lige?! Lego Star Wars er jo et super-spil, og dette ser ikke mindre interessant ud...
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg så det også lige i går, og jeg glæder mig. Jeg tror rent faktisk jeg vil bruge penge på et computerspil for første gang i mange år.

Jeg spillede det oprindelige Lego Star Wars igennem, men fik aldrig købt SW2, men i går aftes hentede jeg så demoen til SW2, og spillede den helt færdig. Det betød at klokken blev 2.34 inden jeg lå i min seng, og uret ringede igen kl. 6.10 :-(

Lars
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

Der er jo allerede nogle trailere, der kan vise lidt om hvad man måske kan vente sig:

http://www.gamespot.com/video/944574/61 ... -trailer-1

http://www.gamespot.com/video/944574/61 ... -trailer-2
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

værd at nævne i den forbindelse at hvis man ejer en Xbox 360, så kan man bytte to gamle titler til to nye, med visse begrænsninger, hos EB Games, frem til d. 11 maj.

Det er relevant her, fordi et af de nye spil man kan bytte sig til er Lego Star Wars: Complete Saga, hvor man altså får hele lækkeriet i en pakke.

Desuden, perifært relevant, så kommer der også en Lego Batman :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Al denne snak fik mig faktisk til at investere i Lego Star Wars II til min PC. Jeg er nået gennem alle banerne, men mangler stadig lige at finde nogle enkelte powerklodser, minikits, og blive True Jedi på nogle af banerne.

Pigerne har også kastet sig over det, og nu tigger de ligefrem efter:

1) At se Star Wars. Jeg skal bare bestemme mig for om de skal se dem 1-6, eller 4-6 + 1-3?
2) At jeg køber Lego Indiana Jones
3) At komme med i biografen og se Indiana Jones IV. De har set 1-3 på DVD.

Det eneste jeg er en smule skuffet over mht. Lego Indiana Jones, er at de ikke har fået lov til at lave IV nu de var i gang. Det kunne have været så godt.

Lego Batman lyder nu heller ikke tosset. Batman er jo nærmest den eneste superhelt, som blot er et almindeligt menneske (og så måske lige Iron Man). Nogle oplysninger om hvornår Lego Batman Kommer?

Lars
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Larsine wrote: Pigerne har også kastet sig over det, og nu tigger de ligefrem efter:

1) At se Star Wars. Jeg skal bare bestemme mig for om de skal se dem 1-6, eller 4-6 + 1-3?
2) At jeg køber Lego Indiana Jones
3) At komme med i biografen og se Indiana Jones IV. De har set 1-3 på DVD.
Det der er tegn på en meget sund opdragelse! Thumbs up for det! Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Vi ofrer os for fællesskabet og er gået i gang med en intensiv testning af DS-versionen af Lego Indiana Jones: The Original Adventures. P.t. er situationen af generationerne her i huset er i en indædt kamp om at få lov til at komme til tasterne... :D
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Vi ofrer os for fællesskabet og er gået i gang med en intensiv testning af DS-versionen af Lego Indiana Jones: The Original Adventures. P.t. er situationen af generationerne her i huset er i en indædt kamp om at få lov til at komme til tasterne... :D
Godt tænkt! :D
Politikens anmelder var ret begejstret
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Jeg tror, at Politikens anmelder rammer lige på kornet, når han beskriver det som et meget familieegnet spil. Mine meget foreløbige fornemmelser for spillet er, at det på mange måder fremtræder som et børnespil, men at der ikke er tvivl om, at jeg også som voksen bliver revet med. Familieegnetheden kommer også rigtig til udtryk, når man ser hvordan det indtil nu er blevet spillet her i huset, hvor maskinen kontinuerligt skifter hænder undervejs. Førstehåndsindtrykket er i hvert tilfælde meget fint... nu må vi så teste holdbarheden! :D
frouvne, administrator

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg har haft mine første erfaringer med PC-udgaven af spillet, og det er også vældig sjovt. Systemet er 100% magen til det fra Lego Star Wars, så hvad det angår er der ikke noget nyt. Indtil videre er det hyggeligt, stemningsfyldt og meget humoristisk. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Post Reply