Tråd på BGG om projektet:
http://boardgamegeek.com/article/1827118#1827118

ok skal afprøvesStony wrote:Køb noget karton i en passende tykkelse. Dit print kan du montere med dobbeltklæbende tape eller alternativt en anden slags lim. Endelig kan du give det hele et skud klar lak for at øge slidstyrke, og gøre brikkerne modstandsdygtige overfor diverse væsker og/eller smuds.
Hvis du bliver seriøs kan du købe lidt ind her:VideoJakob wrote:ok skal afprøvesStony wrote:Køb noget karton i en passende tykkelse. Dit print kan du montere med dobbeltklæbende tape eller alternativt en anden slags lim. Endelig kan du give det hele et skud klar lak for at øge slidstyrke, og gøre brikkerne modstandsdygtige overfor diverse væsker og/eller smuds.
afhængig af hvad du mener med "kød" (vægt, fylde... ), så har jeg haft stor succes med en sprayflaske med 3M lim, og skumpap. Begge dele kan købes hos tutein og koch, og laver nogen lette i vægt, men også lette at skære ud, tokens i hhv 3 eller 5 mm.VideoJakob wrote:Har lige skrevet til Mandark og håber på at han sender filerne hurtigst muligt!Men lige et hurtigt spørgsmål: Når jeg generelt udprinter markører og kort og alt sådan noget så laminerer jeg det selvfølgelig. Men hvilken teknik bruger i hvis i vil have lidt mere "kød" på brikkerne? Limer i laminerede stykker på træ? Eller er der en god fidus til noget andet kreativt. ( håber i forstår mit lidt kringlede spørgsmål )