Ja tak, men jeg tvivler paa at du kan naa at sende dem herover inden vi er hjemme igen.akwlinka wrote: Vil du låne et par æ,ø og å'er
Lars
Ja tak, men jeg tvivler paa at du kan naa at sende dem herover inden vi er hjemme igen.akwlinka wrote: Vil du låne et par æ,ø og å'er
Du er en evig optimist!Frouvne wrote:Ingen tvivl om at grafikken er ringe. Men den er yderst funktionel, så selvom jeg da hellere end gerne ville have haft spillet i en flottere udgave, har jeg intet problem med grafikken. En sidegevinst er at spillet er pakket i Winsome Games' sædvanlige indpakning, der er absolut minimal og derfor gør spillet let transporterbart. Nogle gange må man jo fokusere på de lyse sider af livet!
Ja jeg bliver sgu heller ikke særligt tændt på sådan et spil! Det ser jo dræbende kedeligt udJens_Hoppe wrote:Du er en evig optimist!Frouvne wrote:Ingen tvivl om at grafikken er ringe. Men den er yderst funktionel, så selvom jeg da hellere end gerne ville have haft spillet i en flottere udgave, har jeg intet problem med grafikken. En sidegevinst er at spillet er pakket i Winsome Games' sædvanlige indpakning, der er absolut minimal og derfor gør spillet let transporterbart. Nogle gange må man jo fokusere på de lyse sider af livet!Personligt er grafikken det eneste der har afholdt mig fra nogensinde at købe dette eller noget andet spil fra Winsome.
Jens_Hoppe wrote:Du er en evig optimist!Frouvne wrote:Ingen tvivl om at grafikken er ringe. Men den er yderst funktionel, så selvom jeg da hellere end gerne ville have haft spillet i en flottere udgave, har jeg intet problem med grafikken. En sidegevinst er at spillet er pakket i Winsome Games' sædvanlige indpakning, der er absolut minimal og derfor gør spillet let transporterbart. Nogle gange må man jo fokusere på de lyse sider af livet!Personligt er grafikken det eneste der har afholdt mig fra nogensinde at købe dette eller noget andet spil fra Winsome.
Jo gerne - visuelt er spillet som allerede skrevet mindre interessant, men ellers husker jeg det som et effektivt og kompakt togspil med et relativt varieret gameplay af ca. en times varighed. Bestemt underholdende.Frouvne wrote:OPRÅB: Er der ikke nogen af jer, der har prøvet spillet, der vil deltage i min forsvarstale!?
Jens_Hoppe wrote:Hov, stop, jeg disser ikke gameplayet i Wabash! Efter alt at bedømme er det et glimrende spil som jeg mægtigt gerne vil prøve.
Personligt må jeg dog erkende, at mens flotte komponenter ikke er det væsentligste for mig, har jeg dog en minimumsgrænse for hvor dårlige de kan se ud, før det begynder at gå ud over min fornøjelse ved et spil.
netsapiens wrote:En ven kom forbi og vi startede med at teste Navia Dratp.
Nok et af de letteste spil i reglerne, og alligevel et af de sværeste at spille. Som at spille skak for første gang i en alder af næsten 40 år, med brikker der skifter bevægelsesmønstre og et bræt hvor specifikke felter har betydning. Noget af en grubler, og et spil som KRÆVER at spillerne har spillet nok til at kende brikkerne. Men samtidig nok også et af de absolut flotteste spil i min samling. Figurerne er vanvittig detaljerede og fantasifulde.
...
Jeg har faktisk seks uåbnede boosters, så jeg kan jo evt. åbne dem og så kan vi se om vi kan koordinere vores samlinger? Hvis du da er interesseret i og mangler visse figurer?Jesper wrote:Jeg har en del ekstrabrikker - desværre ret mange af de samme - efter at jeg fik spillet som gave i Secret Santa og to indkøb på ebay.de. Er du interesseret i nogen af dem - og har du evt. noget at bytte med?