A weekend of Ameritrash
Jeg skriver meget sjælent i denne tråd (da jeg jo nærmest har Andrea til at gøre det

) men denne weekend var noget for sig selv.
Fredag aften stod på
Descent, hvor der blev spillet videre på en igangværende kampagne (da vi har Road to Legend) Aftenen sluttede kl 00.30 og folk var i godt humør og ville egentlig godt have spillet længere.
Lørdag var
Twilight Imperium III dag. Kl 13.00 mødte folk op og de gik først igen kl 02.00 i meget højt humør og klar til at spille igen med det samme.
Søndag blev der inviteret et par venner på besøg med store tømmermænd (altså dem, ikke os), men vi holdt spillene i samme genre. Først en omgang
HeroCard Orc Wars med fire spillere. Det kan slet ikke anbefaldes da spillet bliver ekstremt ubalanceret til heltenes fordel. (Har dog spillet det et par gange nu som 2 personers spil, hvor balancen er perfekt og kan varmt anfale det som 2 player light fantasy game

) Efter vi havde været elvere og orker tog vi
Zombies!!! frem og forsøgte at få hinanden ædt af dem (Det lykkedes dog faktisk også flere gange

) Men det mindede mig om hvor ringe jeg synes spillet er, da der ingen god playerinteraktion er og man til sidst blot sidder og venter på at den der fører får 25 zombie-trophies. Til sidst kom
Prophecy frem og der blev banket masser af monstre og scoret xp. Gæsterne gik kl 23.00, lettere trætte, men det var vi også da man var blevet tæsket på i 3 dage i træk.
All those ameritrash - all those kills.