Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup
Er der et par stykker, der er frisk på en runde Agricola eller to i morgen lørdag i Hellerup?
For mit vedkommende kan det blive når som helst på dagen. Jeg vil dog gerne vide nogenlunde hvornår i løbet af i dag, fredag.

frouvne, administrator

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Re: Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup
Øv, jeg kan ikkeFrouvne wrote:Er der et par stykker, der er frisk på en runde Agricola eller to i morgen lørdag i Hellerup?For mit vedkommende kan det blive når som helst på dagen. Jeg vil dog gerne vide nogenlunde hvornår i løbet af i dag, fredag.

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Hm, der var vist ikke den store interesse her...
Heldigvis ser det ud til, at spillet nok skal komme på bordet omend jeg var nødt til at ændre lokationen!
God lørdag!

God lørdag!
frouvne, administrator

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Jo, men nu var jeg ude i skoven og lave ritualer med børn, så jeg kunne desværre ikke. Jens og jeg vil ellers gerne prøve det på et tidspunktFrouvne wrote:Hm, der var vist ikke den store interesse her...Heldigvis ser det ud til, at spillet nok skal komme på bordet omend jeg var nødt til at ændre lokationen!
![]()

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Jeg skal da gerne introducere jer ved lejlighed!Andrea wrote:Jo, men nu var jeg ude i skoven og lave ritualer med børn, så jeg kunne desværre ikke. Jens og jeg vil ellers gerne prøve det på et tidspunktFrouvne wrote:Hm, der var vist ikke den store interesse her...Heldigvis ser det ud til, at spillet nok skal komme på bordet omend jeg var nødt til at ændre lokationen!
![]()

frouvne, administrator

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Jeg ville også gerne, men da jeg ofte arbejder når I andre har fri og kan morer jer, så...

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Som tingene flaskede sig fik jeg i stedet introduceret nogle, der knap så ofte spiller brætspil til spillet. Og det er der jo også en mission i! 

frouvne, administrator