Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup

Post by Frouvne »

Er der et par stykker, der er frisk på en runde Agricola eller to i morgen lørdag i Hellerup? :D For mit vedkommende kan det blive når som helst på dagen. Jeg vil dog gerne vide nogenlunde hvornår i løbet af i dag, fredag.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup

Post by Helle »

Frouvne wrote:Er der et par stykker, der er frisk på en runde Agricola eller to i morgen lørdag i Hellerup? :D For mit vedkommende kan det blive når som helst på dagen. Jeg vil dog gerne vide nogenlunde hvornår i løbet af i dag, fredag.
Øv, jeg kan ikke :wink:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Re: Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup

Post by Frouvne »

Hm, der var vist ikke den store interesse her... :( Heldigvis ser det ud til, at spillet nok skal komme på bordet omend jeg var nødt til at ændre lokationen! :D

God lørdag!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Re: Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Hm, der var vist ikke den store interesse her... :( Heldigvis ser det ud til, at spillet nok skal komme på bordet omend jeg var nødt til at ændre lokationen! :D
Jo, men nu var jeg ude i skoven og lave ritualer med børn, så jeg kunne desværre ikke. Jens og jeg vil ellers gerne prøve det på et tidspunkt :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Re: Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Frouvne wrote:Hm, der var vist ikke den store interesse her... :( Heldigvis ser det ud til, at spillet nok skal komme på bordet omend jeg var nødt til at ændre lokationen! :D
Jo, men nu var jeg ude i skoven og lave ritualer med børn, så jeg kunne desværre ikke. Jens og jeg vil ellers gerne prøve det på et tidspunkt :)
Jeg skal da gerne introducere jer ved lejlighed! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Re: Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Jeg skal da gerne introducere jer ved lejlighed! :D
Det er en aftale!
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup

Post by akwlinka »

Jeg ville også gerne, men da jeg ofte arbejder når I andre har fri og kan morer jer, så...
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Re: Agricola lørdag d. 12. juli i Hellerup

Post by Frouvne »

Som tingene flaskede sig fik jeg i stedet introduceret nogle, der knap så ofte spiller brætspil til spillet. Og det er der jo også en mission i! :D
frouvne, administrator

Image
Post Reply