Købes: Lord of the rings: Confrontation
Købes: Lord of the rings: Confrontation
Er der nogle som har Lord of the Rings: Confrontation (Ikke deluxe udgaven!), som ønsker og bytte eller sælge?

Re: Købes: Lord of the rings: Confrontation
Er måske interesseret. Hvilken stand? Hvilken pris?Hans wrote:Jeg har også et Confrontation. Er det stadig aktuelt?
Spillet er i fin stand, har kun spillet det få gange. Kortene er endda pakket ind i beskyttelseslommer.
Du skal få det for 70 kr. Eller hvis du har en interessant byttehandel er det også en mulighed. Jeg vil helst undgå postbøvl og mødes og udveksle, men vi kan se på det.
Du skal få det for 70 kr. Eller hvis du har en interessant byttehandel er det også en mulighed. Jeg vil helst undgå postbøvl og mødes og udveksle, men vi kan se på det.
Ok - vender tilbage med en PB.Hans wrote:Spillet er i fin stand, har kun spillet det få gange. Kortene er endda pakket ind i beskyttelseslommer.
Hæ, hæ - fin tråd! Vil holde øje med dine tråde fremover ...Tobias wrote:Er kort væk og haps, blev ens tråd hugget

Men har du ikke fået byttet med APK?