FANTASKISKE TILBUD
- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
FANTASKISKE TILBUD
Hej Alle.
Mange ved det sikkert allerede, men for dem der ikke gør, kan jeg henlede opmærksomheden på, at Fantask har en række tilbud, der virker ganske udemærkede.
UR - Rio Grande Games - 150 kr
Leonardo Da Vinci - Mayfair - 250 kr
Hermagor - Rio Grande Games - 250 kr
GHEOS - Z-man Games inc. - 150 kr
Bohnanza Telebohn Exp. - Lookout Games - 40 kr
Cartagena 2 - Rio Grande Games - 150 kr
Midgard - Z-man Games inc. - 200 kr
Jeg kan desværre ikke anbefale nogle af dem, da jeg ikke har spillet dem....
God spillelyst
Mange ved det sikkert allerede, men for dem der ikke gør, kan jeg henlede opmærksomheden på, at Fantask har en række tilbud, der virker ganske udemærkede.
UR - Rio Grande Games - 150 kr
Leonardo Da Vinci - Mayfair - 250 kr
Hermagor - Rio Grande Games - 250 kr
GHEOS - Z-man Games inc. - 150 kr
Bohnanza Telebohn Exp. - Lookout Games - 40 kr
Cartagena 2 - Rio Grande Games - 150 kr
Midgard - Z-man Games inc. - 200 kr
Jeg kan desværre ikke anbefale nogle af dem, da jeg ikke har spillet dem....
God spillelyst
Re: FANTASKISKE TILBUD
Jeg har selv UR og Gheos fra kosteskabet i Hellerup ved ophørsudsalget. Har endnu til gode at få afprøvet UR, men det ser ud til at være ganske fint og spændende. Gheos har jeg prøvet en enkelt gang, og det minder lidt om Carcassonne. Holdbarheden kan jeg jo dog ikke sige noet om, men til prisen er der tale om gode bud på nogle hyggelige timer.
MP
MP
<script language="javascript" src="http://www.boardgamegeek.com/jswidget.p ... epos=right">
</script>
</script>
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Kosteskabet ... altså dog ...MPA wrote:Jeg har selv UR og Gheos fra kosteskabet i Hellerup ved ophørsudsalget. Har endnu til gode at få afprøvet UR, men det ser ud til at være ganske fint og spændende. Gheos har jeg prøvet en enkelt gang, og det minder lidt om Carcassonne. Holdbarheden kan jeg jo dog ikke sige noet om, men til prisen er der tale om gode bud på nogle hyggelige timer.
MP
Verdens fedeste kosteskab vel at mærke.Helle wrote:Kosteskabet ... altså dog ...MPA wrote:Jeg har selv UR og Gheos fra kosteskabet i Hellerup ved ophørsudsalget. Har endnu til gode at få afprøvet UR, men det ser ud til at være ganske fint og spændende. Gheos har jeg prøvet en enkelt gang, og det minder lidt om Carcassonne. Holdbarheden kan jeg jo dog ikke sige noet om, men til prisen er der tale om gode bud på nogle hyggelige timer.
MP

<script language="javascript" src="http://www.boardgamegeek.com/jswidget.p ... epos=right">
</script>
</script>
Ville egentlig have købt udvidelsen til Bohnanza...men da der kostede lige så meget i fragt, som spillet...så må det blive engang jeg kommer i nærheden af fantask, hvis tilbuddet så stadig gælder.
- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Så har Fantask tilføjet en massee nye artikler til deres tilbudsliste, deriblandt en del brætspil.
Tjeck det her
http://www.fantask.dk/default.asp?id=1& ... rds=tilbud
Tjeck det her
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Dejligt med et sådant tip!
En skam at Fantasks side er nede, når man vil se hvilke godter, de har fundet frem! 

frouvne, administrator

- larkin
- 250+ indlæg
Nå ja, den har ellers været oppe hele dagen. Serveren er nok blevet overbelastet som resultat af den vilde hord af købelystne GG'ere, der samtidigt har klikket på linket.....Frouvne wrote:Dejligt med et sådant tip!En skam at Fantasks side er nede, når man vil se hvilke godter, de har fundet frem!

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
larkin wrote:Nå ja, den har ellers været oppe hele dagen. Serveren er nok blevet overbelastet som resultat af den vilde hord af købelystne GG'ere, der samtidigt har klikket på linket.....Frouvne wrote:Dejligt med et sådant tip!En skam at Fantasks side er nede, når man vil se hvilke godter, de har fundet frem!
Ja, man skal passe på, hvor man poster nyhederne!

Kan du huske nogle af de tilbud, vi nu går glip af?
frouvne, administrator

De burde seriøst gøre noget ved deres hjemmeside.larkin wrote:Så har Fantask tilføjet en massee nye artikler til deres tilbudsliste, deriblandt en del brætspil.
Tjeck det her
Den url giver (mindst) 26 sider med alt muligt blandet sammen

Så endnu engang opgiver jeg at finde noget på deres side...

- larkin
- 250+ indlæg
Sandt sandt sandt. deres side er virkelig forældet.qute wrote: De burde seriøst gøre noget ved deres hjemmeside.
Den url giver (mindst) 26 sider med alt muligt blandet sammen![]()
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
De er klar over det. Og det er da fremskridt.larkin wrote:Sandt sandt sandt. deres side er virkelig forældet.qute wrote: De burde seriøst gøre noget ved deres hjemmeside.
Den url giver (mindst) 26 sider med alt muligt blandet sammen![]()

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Det mest vanvittige er, at det netop var da de opgraderede deres hjemmeside sidst, at den kom til at fremstå fuldkommen tåbelig i designet... 

frouvne, administrator