Jeg kan f.eks. introducere et eller flere af de følgende: Monastery, Vikings, Beowulf: The Legend, On the Underground, King of Siam, eller sågar In the Year of the Dragon, Tribune eller Agricola!
Jeg vil bl.a. gerne prøve: Dominion, Glory to Rome, Arkham Horror, Imperial, og sikkert meget andet.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jens_Hoppe wrote:Jeg vil bl.a. gerne prøve: Dominion, Glory to Rome, Arkham Horror, Imperial, og sikkert meget andet.
Jeg kan godt give intro til Dominion og/eller Glory to Rome. Og jeg tilslutter mig gerne skaren af folk, som vil introduceres til et spil Arkham Horror.
Stony wrote:Jeg kan godt give intro til Dominion og/eller Glory to Rome. Og jeg tilslutter mig gerne skaren af folk, som vil introduceres til et spil Arkham Horror.
??? Har der ikke indsneget sig en lille fejl eller...???
Jeg vil gerne introducere Arkham Horror, men det er lige lovlig langt til et conarrangement, men så jeg må jo invitere de to unge herrer til Roskilde på et tidspunkt...
Var der ikke noget om, at jeg lovede at introducere Nexus Ops tidligere i tråden?
Andrea wrote:Jeg vil gerne introducere Arkham Horror, men det er lige lovlig langt til et conarrangement, men så jeg må jo invitere de to unge herrer til Roskilde på et tidspunkt...
Det gør du bare (og gerne god tid i forvejen ).
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Indtil videre vil jeg gerne introduceres til Monastery og In the Shadow of the Emperor og måske Agricola (men jeg er blevet lidt hypeforskrækket). Jeg introducerer også gerne til et enkelt spil, hvis der er nogen der efterspørger noget jeg kender.
Er der nogen som kunne være interesseret i at prøve heroes of conflict? Hvis det fungere som 4 personers spil kunne jeg godt tænke mig, at præsentere det.
Tobias wrote:Er der nogen som kunne være interesseret i at prøve heroes of conflict? Hvis det fungere som 4 personers spil kunne jeg godt tænke mig, at præsentere det.
Jeg vil gerne tilmelde mig. Jeg er åben overfor at spille det meste, men jeg kunne godt tænke mig at få afprøvet et af jernbanespillene, f.eks. Age of Steam eller Railroad Tycoon. Men der er jo tid til mere end eet spil.