GGF - con I - 14. september 10-19+spisning
- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning
og det var så et ærgerligt afbud ! skal så på internat den week-end. Vi ses en anden gang !
Jonatan
Jonatan

Jeg introducerer gerne Space beans, Bohnanza eller Carcassonne - selvom jeg forventer de fleste kender disse spil 
Jeg er åben på de fleste spil, så hvis der er nogle spil der mangler en spiller eller to, så bare smid min kæreste og jeg på dem.

Jeg er åben på de fleste spil, så hvis der er nogle spil der mangler en spiller eller to, så bare smid min kæreste og jeg på dem.
Hej GGF
Jeg blev anbefalet dette board og dette arrangement af en vens ven, Claus/Klaus. Jeg har ikke rigtigt fundet ham herinde dog.
Min kone og jeg bor i Valby og spiller mange brætspil - især de her gode tyske nogle
Vi spiller Settlers, Carcassonne (med alle udvidelser
), Bohnanza, Ticket to Ride, Caylus, Princes of Florence, Puerto Rico, Illuminati, Munchkin m.fl. På ønskelisten står der Agricola.
Vi vil gerne begge to med til arrangementet og møde jer og spille nogle spil, hvis det er muligt.
Jeg blev anbefalet dette board og dette arrangement af en vens ven, Claus/Klaus. Jeg har ikke rigtigt fundet ham herinde dog.
Min kone og jeg bor i Valby og spiller mange brætspil - især de her gode tyske nogle

Vi spiller Settlers, Carcassonne (med alle udvidelser

Vi vil gerne begge to med til arrangementet og møde jer og spille nogle spil, hvis det er muligt.
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Jeg vil gerne lære folket at Bohnanza bliver meget bedre med Bønnerose, så det introer jeg gerne.

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Hvad er det der Bønnerose? En dansk udvidelse?akwlinka wrote:Jeg vil gerne lære folket at Bohnanza bliver meget bedre med Bønnerose, så det introer jeg gerne.

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Fiil wrote:Hej GGF
Min kone og jeg bor i Valby og spiller mange brætspil - især de her gode tyske nogle![]()
Vi spiller Settlers, Carcassonne (med alle udvidelser), Bohnanza, Ticket to Ride, Caylus, Princes of Florence, Puerto Rico, Illuminati, Munchkin m.fl. På ønskelisten står der Agricola.
I skal være hjertens velkomne!

Kunne Claus f.eks. gemme sig under brugernavnet netsapiens?
frouvne, administrator

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Andrea wrote:Hvad er det der Bønnerose? En dansk udvidelse?akwlinka wrote:Jeg vil gerne lære folket at Bohnanza bliver meget bedre med Bønnerose, så det introer jeg gerne.
Nej men det er lettere at skrive en Bohnröchen, og så har jeg oversat kortene til dansk, så alle kan være med

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Ah ok! Det kan være, jeg skal se at få prøvet det...akwlinka wrote: Nej men det er lettere at skrive en Bohnröchen, og så har jeg oversat kortene til dansk, så alle kan være med

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Hvis du kommer til at tænke på det kendte eventyr og børnesang Bønnerose, så er du ikke helt forkert på den.Andrea wrote:Ah ok! Det kan være, jeg skal se at få prøvet det...akwlinka wrote: Nej men det er lettere at skrive en Bohnröchen, og så har jeg oversat kortene til dansk, så alle kan være med
Bønnerose var en vakker bønne, vakker bønne vakker bønne...
Lars
Frouvne wrote: I skal være hjertens velkomne!Kan du ikke skrive jeres navne, så I kan blive tilføjet listen?
Kunne Claus f.eks. gemme sig under brugernavnet netsapiens?
Jeg hedder Ole og min kone hedder Rebekka.
-
- 1000+ indlæg
Der gemmer sig ihvertfald en enkelt Claus bag NetSapiens 
... der er vel egentlig ikke andre Claus'er herinde? Så jeg er nok skyldig indtil det modsatte er bevist.

... der er vel egentlig ikke andre Claus'er herinde? Så jeg er nok skyldig indtil det modsatte er bevist.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- akwlinka
- 500+ indlæg
Jeg vil gerne tilmelde to gæster.
Janne og Henriette, men det er stadig lidt usikkert om Henriette kan deltage, så der kan senere komme et afbud der.
Janne og Henriette, men det er stadig lidt usikkert om Henriette kan deltage, så der kan senere komme et afbud der.

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Jamen, Velkommen - selvfølgelig er der plads - beklager at jeg ikke har opdateret listen før ... jeg har simpelthen bare ikke fulgt med på forum her den sidste uges tid... Der skulle være rig og god mulighed for at komme til at spille - både til de her arrangementer, men også til små arrangementer rundt omkring hjemme hos folkFiil wrote:Hej GGF
Min kone og jeg bor i Valby og spiller mange brætspil - især de her gode tyske nogle![]()
Vi spiller Settlers, Carcassonne (med alle udvidelser), Bohnanza, Ticket to Ride, Caylus, Princes of Florence, Puerto Rico, Illuminati, Munchkin m.fl. På ønskelisten står der Agricola.

Helle
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Jo, der er da Klaus Yde...netsapiens wrote:Der gemmer sig ihvertfald en enkelt Claus bag NetSapiens