Så jeg har brug for hjælp! Er der noget nyt på hylderne jeg har misset, og som jeg bør købe? Jeg kan jo ikke forventes at vente til Essen med at købe nyt, vel?!

KUN 51 dage?! Argh, det er jo en evighed - jeg kan nå at købe spil mange gange inden da!.akwlinka wrote:Selvom du har fået plads på hylderne, så bør du jo nok vente til Essen. Der er jo kun 51 dage til dørene åbnes.
Men så har du jo ikke plads på hylderneJens_Hoppe wrote:KUN 51 dage?! Argh, det er jo en evighed - jeg kan nå at købe spil mange gange inden da!.akwlinka wrote:Selvom du har fået plads på hylderne, så bør du jo nok vente til Essen. Der er jo kun 51 dage til dørene åbnes.![]()
Ssshh... så må Jens bare sælge nogle flere!akwlinka wrote: Men så har du jo ikke plads på hylderne
Jeg aner en vis sarkasme her...Jens_Hoppe wrote: Well, doh, jeg tror jeg går ind og køber Dominion i dag efter arbejde!
S&S er jeg heller ikke lige stødt på hos forhandlere, men jeg formoder, at Fantask kan lokkes til at bestille det hjem.Jens_Hoppe wrote: Nefertiti er et godt forslag, og et jeg har luret lidt på selv. S&S virker som om det er svært at finde. Og Batavia (som *ser* cool ud) skal vel bestilles fra udlandet...?
På mit arbejde har jeg lært, at der ikke findes problemer - kun "udfordringer".akwlinka wrote:Men så har du jo ikke plads på hylderneJens_Hoppe wrote:KUN 51 dage?! Argh, det er jo en evighed - jeg kan nå at købe spil mange gange inden da!.![]()