Jamen, så er en af de ældste på forum (???) blevet et år ældre - det bliver sikkert fejret med masser af tæsk i brætspil, der uddeles til alle, der er i nærheden - er det ikke rigtigt??
Og mon du har fået nogle brætspil i gave, Lars?
Tillykke til Lars
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: Tillykke til Lars
Tusind tak. Foreløbigt er det kun blevet til et enkelt spil San Juan, og det endte med at Lilli havde 20 point, medens Lea og jeg begge havde 31 point. Desværre havde Lea 5 kort, medens jeg kun havde 3 kort. Så tæskene går altså til mig.
Og der er ikke nogle brætspil endnu, så det ender med at jeg nok må give mig selv en gave
Lars
Og der er ikke nogle brætspil endnu, så det ender med at jeg nok må give mig selv en gave

Lars
- Black Sea
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung - Location: 2400 NV
Tænk engang, at man kan være på så mange gange uden at bemærke det lille fødselsdagspanel
Mange gange tillykke herfra til Lars - tæskene i brætspil gemmer vi til om godt 14 dage

Mange gange tillykke herfra til Lars - tæskene i brætspil gemmer vi til om godt 14 dage

VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Tak alle sammen.
Boris: Stil du bare op, jeg skal gøre mit for at forsvare min t-shirt i Ave Caesar.
Andrea: 42 er en dejlig alder og et dejligt tal. 42% af alle ADSL-forbindelser i 2006 havde en downstreamhastighed på 2 mbit/s eller derover, eller det er måske ikke den form for nørderi du mener.
Allan: Hop! Hop!
Lars
Boris: Stil du bare op, jeg skal gøre mit for at forsvare min t-shirt i Ave Caesar.
Andrea: 42 er en dejlig alder og et dejligt tal. 42% af alle ADSL-forbindelser i 2006 havde en downstreamhastighed på 2 mbit/s eller derover, eller det er måske ikke den form for nørderi du mener.
Allan: Hop! Hop!

Lars