Det koster ikke noget at deltage, og man kan tilmed rissikere at vinde en præmie

Klik her for at komme hen til årets spil
MVH
Tommy J.
"Listen her er udvalgt blandt alle spil, som er udkommet før den 31/8 2008, og som stadig er i handel."
Jeg undrer mig over, hvorfor du tit og ofte stiller spørgsmålstegn ved folks motiver m.m. Hvem siger der overhovedet er nogen der har lokket? Hvis du googler "brætspil", kommer forummet her op blandt de øverste. Forummet rummer en mængde potentielle kunder for Fantask. Forummet har sågar et underforum, hvor en del af beskrivelsen lyder: "Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her".Drix wrote:(Og så undrer jeg mig over, hvem der har lokket FANTASK herind)
Hørt hørt.Stony wrote:Jeg undrer mig over, hvorfor du tit og ofte stiller spørgsmålstegn ved folks motiver m.m. Hvem siger der overhovedet er nogen der har lokket? Hvis du googler "brætspil", kommer forummet her op blandt de øverste. Forummet rummer en mængde potentielle kunder for Fantask. Forummet har sågar et underforum, hvor en del af beskrivelsen lyder: "Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her".Drix wrote:(Og så undrer jeg mig over, hvem der har lokket FANTASK herind)
Jeg ved ikke, hvad du forsøger at insinuere, Drix, og er i bund og grund heller ikke interesseret i, hvad det måtte være. Dette forum er et samlingssted for folk med interesse for brætspil. Er der foreninger, forretninger eller andre der deler vores interesse er de hjertens velkomne, da de kan tilføje debatterne nogle vinkler, vi ellers ikke ville se herinde. Det er i den forbindelse væsentligt, at folk føler sig velkomne herinde og at den tone vi anvender overfor hinanden afspejler denne grundholdning. Tak.Drix wrote:[...] (Og så undrer jeg mig over, hvem der har lokket FANTASK herind)
Agricola er naturligvis en oplagt kandidat som tronarving... og så kan det jo være, at det bliver årets spil i en årrække fremover og så er vi vel lige vidt!Gunness wrote:[...] Det kunne tænkes, at Agricola kunne gøre sig bemærket i år, men jeg ved ikke, hvor mange, der har prøvet det endnu. Der må i alt fald stadig være temmelig mange flere, der har spillet PR.
Jeg synes også kategorien med Puerto Rico burde hedde noget andet. F.eks. "Alle tiders bedste spil", det er da til at forståGunness wrote:Så har jeg stemt. Og så vil jeg i øvrigt gerne gøre mig til varm fortaler for, at den glimrende kategori "årets nyhed" får en mere prominent plads. Jeg holder meget af Puerto Rico, men som "årets spil" er det måske ikke helt så interessant længere?"Årets spil 2008" burde være udkommet i 2008, men det er så bare min holdning