Spillere til brætspiltest i Århus

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
anpoe

Spillere til brætspiltest i Århus

Post by anpoe »

Hej Alle

Jeg har de sidste par år hygget mig med at lave et brætspil når jeg har haft tid og lyst til det. Nu er jeg ved at være kommet så langt at jeg mangler testspillere for at få en idé om hvorvidt jeg skal kaste mig ud i at producere spillet eller lade drømmen ligge.

Jeg bor selv i Århusområdet, så spillere fra Århus vil nok være det smarteste.

Spillet er et strategispil af den mere simple karater, på linie med Settlers og lignende.

Man skal som spiller drive et togselskab i 1880'erne i det vestlige USA. Her skal man fragte gods fra en by til en anden på klasssisk maner. Man spiller fra to til fem spillere. Ud over at købe gods billigt og sælge det dyrt, så skal man tage sig i agt for sine modspillere der på mere eller mindre lovlig vis prøver at slå dig og dermed blive vinderen af spillet. Her kan der blandt andet gøres brug af desperados til at sætte modspillerenes tog ud af drift og stjæle deres gods fra dem. Der er flere elementer i spillet som eventuelt interesserede spillere vil få at vide.

Jeg ser frem til at høre fra interesserede spillere.

Mvh. Anders
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Re: Spillere til brætspiltest i Århus

Post by Robert »

Jeg er interesseret, men jeg er ikke i Århus hele tiden. Hvad med aftenen tirsdag 25/11?
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Aratar »

Hej Anders,

Vi har brætspilsdag på lørdag (jf. følgende tråd: viewtopic.php?f=37&t=2388), og du skal da være velkommen til at tage din prototype med der.

Jeg har selv designet et familiespil, som jeg er ved at prøve at få udgivet, og kan måske give dig et par gode råd.

Vh. HC
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 917 times

Post by Frouvne »

Aratar wrote:[...] Jeg har selv designet et familiespil, som jeg er ved at prøve at få udgivet, og kan måske give dig et par gode råd. [...]
Hov! Det lyder da interessant. Kan vi ikke høre lidt mere om det ved lejlighed? :)
frouvne, administrator

Image
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Aratar »

Det er pt. i spiltest hos en udgiver, som jeg præsenterede spillet for på Essen-messen. Jeg har fået at vide, at jeg kan regne med at få en tilbagemelding i slutningen af november, så jeg venter i spænding ;)
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 917 times

Post by Frouvne »

Vi krydser fingre for dig og venter i spænding på at kunne høre endnu mere. :)
frouvne, administrator

Image
anpoe

Post by anpoe »

Hej Robert

Det lyder godt, men lige nøjagtig den 25. er skidt for mig. Skal til championsleauge fodbold i Aalborg :o)

Er der andre dag du kan?

Anders

Robert wrote:Jeg er interesseret, men jeg er ikke i Århus hele tiden. Hvad med aftenen tirsdag 25/11?
anpoe

Post by anpoe »

Hej HC.

Det lyder som en god idé. Mit problem i den sammenhæng er dog at jeg sidder i kørestol og jeg ved ikke om det er muligt at komme ind i jeres lokaler.

Det lyder spændende med dit spil. Jeg vil helt sikkert gerne have nogle gode råd i den sammenhæng.

Mvh. Anders

Aratar wrote:Hej Anders,

Vi har brætspilsdag på lørdag (jf. følgende tråd: viewtopic.php?f=37&t=2388), og du skal da være velkommen til at tage din prototype med der.

Jeg har selv designet et familiespil, som jeg er ved at prøve at få udgivet, og kan måske give dig et par gode råd.

Vh. HC
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Aratar »

Hej Anders,

Jeg bor på 4. sal, men der er elevator derop. Jeg tror, det burde være muligt at få dig op til lejligheden. Du skal i hvert fald være velkommen. Du kan evt. kontakte mig på 61267172.

Vh. HC
Image
Post Reply