Det er ved at være tid til det årlige gavehelvede, og i den anledning bliver min ønskeseddel næsten altid mødt med:
"Hmmmmm..... nej du, film, spil og cd'er har du så mange af i forvejen, så vi synes du skal have noget tøj i stedet."
Jeg er nødt til at vide, hvordan hulen man lokker familie og venner til at indse, at man altid godt kan bruge mere "legetøj"? Hvad er overtalelsesmidlet?
Hvordan får man flere spil i gave?
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Hvordan får man flere spil i gave?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Re: Hvordan får man flere spil i gave?
1. Skriver det på ønskesedlenGunness wrote: Jeg er nødt til at vide, hvordan hulen man lokker familie og venner til at indse, at man altid godt kan bruge mere "legetøj"? Hvad er overtalelsesmidlet?
2. Tilføjer hjemmesideadresser og fysiske adresser på steder, hvor man kan få fat i brætspillene
Hvis det ikke virker, så:
a. Dropper at udveksle gaver med folk, der er dårlige til at give gaver
b. Bytter forfærdelige gaver eller giver dem til genbrug
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Er prøvet.Andrea wrote:1. Skriver det på ønskesedlen
2. Tilføjer hjemmesideadresser og fysiske adresser på steder, hvor man kan få fat i brætspillene
Ups, det er jo stort set alle sammenAndrea wrote: a. Dropper at udveksle gaver med folk, der er dårlige til at give gaver

Hvor kan jeg bytte en H&M-sweater til et Cutthroat Caverns?Andrea wrote: b. Bytter forfærdelige gaver eller giver dem til genbrug

Ret skal være ret, der er andre gode gaver imellem, men det er lige som om, lidt for mange af gavegiverne er blevet allergiske over for old-school legetøj. Ak og ve.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Hvor der handles, der spildes?Gunness wrote: Ups, det er jo stort set alle sammen![]()
Du kan få pengene igen (ikke alle steder dog) og bruge dem til noget interessant?Gunness wrote: Hvor kan jeg bytte en H&M-sweater til et Cutthroat Caverns?![]()