De nærmere omstændigheder omkring antal nominerede spil, hvor mange spil man kan stemme på, hvor mange runders afstemning der vil være etc. foreslår jeg, at vi overlader til juryen at bestemme.
Bemærk at forslag til nomineringer skal være afgivet inden november måneds udløb!
Hall of Fame - nomineringer modtages
-
- 1000+ indlæg
Re: Hall of Fame - nomineringer modtages
Michael Barnes har været sød nok og skrive en artikel der faktisk på bedst mulige vis dokumenterer hvorfor Magic The Gathering bør være i en Hall of Fame, så jeg supplerer lige min nominering med en reference:
http://www.gameshark.com/features/542/p ... hering.htm
http://www.gameshark.com/features/542/p ... hering.htm
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Le Havre udmærker sig helt klart ved at være gennemtænkt og usædvanlig godt. Skriv det gerne på listen.
Ups. Jeg overså fristen på toppen af side 2.

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 927 times
Ja, juryen voterer i disse dage. Der vil snarligt blive sat gang i løjerne!Robert wrote:Le Havre udmærker sig helt klart ved at være gennemtænkt og usædvanlig godt. Skriv det gerne på listen.

frouvne, administrator

-
Om Eufrat og Tigris. Det er et af de spil, der førte mig ind i bgg, og det er en af dem, hvor reglerne er enkle at tilpasse, som du kan forklare dem for nogen, vil de ikke forstår dem første gang.