Men bortset fra det, så har jeg en lang universitetsuddannelse bag mig (Statskundskab og et humanistisk fag), og jeg arbejder som inspektor på et HF. Fedt job, som jeg er virkelig glad for, men hvor der er perioder, hvor jeg pisker rundt for at nå alt det, jeg skal.
Jeg har altid været glad for brætspil. Det startede med de klassiske: Matador, Ludo, Kalaha, Backgammon m.fl. På universitetet var vi nogle stykker, der spillede "Fredagsspil" , og da RISK kom på banen, blev jeg medlem af en fast gruppe, der mødtes 1 gang om ugen. Det varede dog ikke ved, men jeg bevarede kontakten til gamle studiekammerater, og vi var i 10 år en gruppe, der mødtes jævnligt til mange slags brætspil. Superhyggeligt og sjovt. Desværre spredtes vi for nogle år siden....skilsmisser, flytninger, dødsfald....de ting, der jo også sker i livet, og i dag har vi kun kontakt via mails og telefon.
Selvom jeg har flere interesser og derfor ser en del mennesker i ret forskellige fora, ja så er det aldrig rigtig lykkedes at finde en fast spillegruppe igen

Jeg kan lide spil som Bezzerwizzer, Cranium, På sporet af ordet, RISK, Backgammon og flere andre, og jeg er frisk på at prøve nye og gerne helt anderledes spil. Jeg tror, der ligger en hel verden af spil, jeg ikke kender til, men som jeg gerne stifte bekendtskab med.
Mit håb er at finde spilleglade mennesker (i alderen ca. 40-55 år), der også har lyst til at danne en spillegruppe, der mødes privat på fast basis ca. 1-2 gange om måneden. Hos mig er der ikke rygeforbud