Men ak, nu er jeg igen i en situation hvor jeg har alt for mange nye spil, jeg gerne vil have prøvet. O ve!

Jeg lod mig også lokke af mit eget indlæg. Igen.Jens_Hoppe wrote:Lokket^H^H^H^H inspireret af Stony's post
Stony wrote:Jeg lod mig også lokke af mit eget indlæg. Igen.Jens_Hoppe wrote:Lokket^H^H^H^H inspireret af Stony's post
To eksemplarer, altså? Vermont og NH er også blandt de AoS kort jeg virkelig godt kunne tænke mig at prøve (det lykkedes næsten sidste tirsdagStony wrote:AoS expansion Vermont/New Hampshire som skulle være egnet for op mod 8 spillere og med komponenter så det er teknisk muligt at spille 8 spillere.
Jeg vil med spænding se frem til at høre om dine erfaringer. Jeg har selv afholdt mig fra at introducere den yngste generation for Ghost Stories, da jeg fandt det væsentligt vanskeligere at gå til end Pandemic. Jeg kan dog godt se dine argumenter for at det skulle være lettilgængeligt og vil da meget gerne høre en solstrålehistorie, der kan få mig til at revidere min første beslutning.netsapiens wrote:I samme kasse som Runes legetøj kom Battlestar (ikke den som Rune skal have), Lord of the rings Confrontation, Ghost Stories.. især det sidste glæder jeg mig meget til at se om det er børnevenligt. Det er jo rene ikoner og farver, så det burde virke
Og dog .... vi har faktisk spillet det en enkelt gang alle sammen .... under streng styring af .... faderen i familien!!!!Frouvne wrote:Jeg vil med spænding se frem til at høre om dine erfaringer. Jeg har selv afholdt mig fra at introducere den yngste generation for Ghost Stories, da jeg fandt det væsentligt vanskeligere at gå til end Pandemic. Jeg kan dog godt se dine argumenter for at det skulle være lettilgængeligt og vil da meget gerne høre en solstrålehistorie, der kan få mig til at revidere min første beslutning.netsapiens wrote:I samme kasse som Runes legetøj kom Battlestar (ikke den som Rune skal have), Lord of the rings Confrontation, Ghost Stories.. især det sidste glæder jeg mig meget til at se om det er børnevenligt. Det er jo rene ikoner og farver, så det burde virke
Jeg synes Mark Mahaffey er en glimrende grafisk designer, og jeg kan generelt bedre lide hans arbejde end f.eks. Mike Doyles.Gunness wrote:Grafikeren, Mark Mahaffey, har i øvrigt en spændende tråd om de spil, han har arbejdet på, lige her
Andrea wrote:Fordi jeg får sådan nogle anfald af flinkhed, fik jeg i dag hjulpet en række mennesker på Tobicon af med en nogle spil, og jeg kunne derfor slæbe Roll Through the Ages, Maharaja og Thurn & Taxis med hjem. Det var selvfølgelig af ren barmhjertighed og ikke fordi, at jeg elsker at shoppe brætspil...![]()