Forårs-oprydning

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Re: Forårs-oprydning

Post by Bugge »

Rune Petersen wrote:Jeg snupper gerne Shadows over Camelot.
Hej Stony,

Rune kommer forbi mig for at hente Killzone 2 på onsdag kl.10. Hvis du er på arbejde, er der jo kun 500 meter til mig, og evt. vil det være let for jer at bytte spil mod penge der også?

Det kan i prøve at aftale indbyrdes. Det er bare en mulighed.

Søren
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Jeg skal forbi Rune imorgen, for at aflevere Shadows. Det ligger næsten lige på vejen hjem fra job. Så måske jeg istedet skulle samle Killzone op og tage med?
Sidst spillet:
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 726 times
Been thanked: 847 times

Post by Gunness »

Jeg har aldrig fået spillet Lost Cities, så skal jeg ikke bare hapse det? Jeg får det bare til vores næste spilsession (efter påske)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, How to Save a World, Scales of Fate, World Order, Storyfold, Manhattan Project: Energy Empire
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole

Post by Stony »

Beklager, men du blev slået med et mulehår af rodeo som har sat sig på Lost Cities og Citadels.
Sidst spillet:
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 726 times
Been thanked: 847 times

Post by Gunness »

Fair nok. Jeg kaster mig over noget andet.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, How to Save a World, Scales of Fate, World Order, Storyfold, Manhattan Project: Energy Empire
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Stony wrote:Lifeboats Hollandsk. In shrink. 80,-
Skal jeg ikke tage den?
Jeg er også interesseret i Masters Addendum til Duel of Ages, men jeg har allerede de to andre. Du er vel sagtens ikke interesseret i at sælge den separat?
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

netsapiens wrote:
Stony wrote:Lifeboats Hollandsk. In shrink. 80,-
Skal jeg ikke tage den?
Jeg er også interesseret i Masters Addendum til Duel of Ages, men jeg har allerede de to andre. Du er vel sagtens ikke interesseret i at sælge den separat?
Jeg skriver dig på Lifeboats. Duel of the Ages er egentlig noget jeg gerne vil spille, men ikke kan se for mig selv komme på bordet i nærmeste fremtid, og er derfor på salgslisten. Får jeg ikke solgt sættet, bliver det nok et af dem jeg må sætte til side, og til sidst få indrettet et arrangement der får det på bordet. Bliver det tilfældet, vil jeg gerne have begge expansions, da jeg har læst mig til, at det er dem man bør anskaffe sig, hvis man vil have fuld fornøjelse af spillet.
Sidst spillet:
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Jeg stryger sgu Duels fra listen. Det er tåbeligt at sende alle tre moduler videre til den pris, uden først at have skabt mig et billede af om det er noget for mig eller ej.
Sidst spillet:
Image
Wuffer
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Wuffer »

Halløj,

Jeg aftager gerne Space Alert (satser på at jeg kan magte at oversætte kortene :wink: ) og Bloom.

Hvis muligt vil jeg gerne hente.

Mvh.
Kasper
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Vi må bare aftale nærmere. Ellers kommer der et spil-arrangement i Valby Kulturhus sidst i maj. Det kan være at du deltager, eller at du kigger forbi ved den lejlighed. Jeg gemmer gerne spillene indtil da.
Sidst spillet:
Image
Wuffer
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Wuffer »

Hvornår er det arrangementet i Valby er ? Hvis det er før 8 maj ville det være perfekt, ellers kommer jeg gerne forbi (skal i sommerhus med nogle venner efter d.8) :D

Mvh.
Kofoed
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Der er vist endnu ikke sat endelig dato på, men jeg vil forvente at det er efter d. 8. "Sidst i maj" er som regel efter d. 8. :D
Sidst spillet:
Image
Wuffer
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Wuffer »

:lol: fangede ikke "sidst i maj" :oops:

Smider en pm
Post Reply