Forårs-oprydning
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Forårs-oprydning
Så skal der ryddes lidt op i spil-skabet.
Folk skal være velkomne til at afhente. Jeg kan også sende med PostDK, men så må man påregne omkostninger til emballage og porto.
A Castle for All Seasons 125,-
Habitat 40,-
Midgard Åbnet men uspillet. 80,-
Tempus Tysk version som jeg købte hos Heron Games for nylig. Shrink var gået i stykker, og er taget af, men spillet er uspillet. 125,-
Cosmic Encounter Avalon Hill udgaven, og der er komponenter til to spillere ekstra, så man skal "bare" have malet dem, og så kan det spilles med op til 6 spillere. Jeg får det ikke selv gjort, og har derfor købt den sidste udgivelse fra Fantasy Flight, og så må denne version videre. 180,-
Bridges of Shangri-La In shrink. 150,-
Caylus 150,-
Keythedral Tysk. Åbnet men uspillet. 125,-
Royal Palace 125,-
Bloom Åbnet men uspillet. 60,- SOLGT til wuffer
Space Alert Åbnet men uspillet. Fejlkøb. Jeg _bad_ om den engelske udgave ved standen i Essen, men fik en tysk, og fik ikke kigget efter. *suk* 125,- SOLGT til wuffer
Lifeboats Hollandsk. In shrink. 80,- SOLGT til netsapiens
Lost Cities 50,- SOLGT til rodeo
Citadels incl. expansion Æsken ser lidt træt ud, og spillet er blevet spillet en del gange. 50,- SOLGT til rodeo
Shadows over Camelot Inklusive den ekstra ridder der blev udsendt særskilt. Åbnet men uspillet. 175,- SOLGT til Rune
Agricola Tysk version. Åbnet men uspillet. 150,- SOLGT til Carsten
Sishizock om Gockelwok 50,- SOLGT til Andrea
Le Havre 200,- SOLGT til SmiteMeister
Amun-Re (In shrink) 200,- SOLGT til Taibi
Stephenson's Rocket 200,- SOLGT til Taibi
Die Händler 150,- SOLGT til Taibi
Princes of Machu Picchu 150,- SOLGT til Taibi
Return of the Heroes 80,- SOLGT til Taibi
Folk skal være velkomne til at afhente. Jeg kan også sende med PostDK, men så må man påregne omkostninger til emballage og porto.
A Castle for All Seasons 125,-
Habitat 40,-
Midgard Åbnet men uspillet. 80,-
Tempus Tysk version som jeg købte hos Heron Games for nylig. Shrink var gået i stykker, og er taget af, men spillet er uspillet. 125,-
Cosmic Encounter Avalon Hill udgaven, og der er komponenter til to spillere ekstra, så man skal "bare" have malet dem, og så kan det spilles med op til 6 spillere. Jeg får det ikke selv gjort, og har derfor købt den sidste udgivelse fra Fantasy Flight, og så må denne version videre. 180,-
Bridges of Shangri-La In shrink. 150,-
Caylus 150,-
Keythedral Tysk. Åbnet men uspillet. 125,-
Royal Palace 125,-
Bloom Åbnet men uspillet. 60,- SOLGT til wuffer
Space Alert Åbnet men uspillet. Fejlkøb. Jeg _bad_ om den engelske udgave ved standen i Essen, men fik en tysk, og fik ikke kigget efter. *suk* 125,- SOLGT til wuffer
Lifeboats Hollandsk. In shrink. 80,- SOLGT til netsapiens
Lost Cities 50,- SOLGT til rodeo
Citadels incl. expansion Æsken ser lidt træt ud, og spillet er blevet spillet en del gange. 50,- SOLGT til rodeo
Shadows over Camelot Inklusive den ekstra ridder der blev udsendt særskilt. Åbnet men uspillet. 175,- SOLGT til Rune
Agricola Tysk version. Åbnet men uspillet. 150,- SOLGT til Carsten
Sishizock om Gockelwok 50,- SOLGT til Andrea
Le Havre 200,- SOLGT til SmiteMeister
Amun-Re (In shrink) 200,- SOLGT til Taibi
Stephenson's Rocket 200,- SOLGT til Taibi
Die Händler 150,- SOLGT til Taibi
Princes of Machu Picchu 150,- SOLGT til Taibi
Return of the Heroes 80,- SOLGT til Taibi
Last edited by Stony on Mon Apr 13, 2009 11:01 pm, edited 10 times in total.
Sidst spillet:

- SmiteMeister
- 100+ indlæg
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 269 times
- Been thanked: 105 times
Re: Forårs-oprydning
Så vil jeg da gerne prøve:
Amun-Re
Stephenson's Rocket
The Princes of Machu Picchu
Return of the Heroes
Die Händler
Vi kan måske afhente det mandag d. 30.03, men ellers med PostDK - jeg giver lige lyd fra mig.
Amun-Re
Stephenson's Rocket
Return of the Heroes
Die Händler
Vi kan måske afhente det mandag d. 30.03, men ellers med PostDK - jeg giver lige lyd fra mig.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Afhentning på en hverdag, er desværre kun en mulighed, hvis det er før eller efter jeg tager på arbejde.
Sidst spillet:

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Det kan være at jeg kan aflevere det. Jeg skal besøge Taibi på tirsdag.Taibi wrote:Så vil jeg da gerne prøve:
Amun-Re
Stephenson's Rocket
Return of the Heroes
Die Händler
- Taibi
- 500+ indlæg
Super idé - det havde jeg ikke tænkt på.Robert wrote:Det kan være at jeg kan aflevere det. Jeg skal besøge Taibi på tirsdag.Taibi wrote:Så vil jeg da gerne prøve:
Amun-Re
Stephenson's Rocket
Return of the Heroes
Die Händler
Tak for tilbuddet.

- Stony
- 5000+ indlæg
Såfremt det lykkes Robert at få afsat tid til at spille på lørdag, så tager jeg bare spillene med der. Skulle det ikke lykkes, må vi jo stikke hovederne sammen igen.
Sidst spillet:

- Taibi
- 500+ indlæg
Det gør vi.Stony wrote:Såfremt det lykkes Robert at få afsat tid til at spille på lørdag, så tager jeg bare spillene med der. Skulle det ikke lykkes, må vi jo stikke hovederne sammen igen.

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Jeg har dem bag i bilen. Vi ses på tirsdagRobert wrote:Det kan være at jeg kan aflevere det. Jeg skal besøge Taibi på tirsdag.Taibi wrote:Så vil jeg da gerne prøve:
Amun-Re
Stephenson's Rocket
Return of the Heroes
Die Händler

- Stony
- 5000+ indlæg
Så er der opdateret og smidt lidt flere titler på.
Jeg havde i øvrigt hovedet under armen, da jeg var på vej ud af døren til Tobicon, og fik derfor hverken medbragt Sushizock til Andrea eller Can't Stop til qute. :-/
Med mindre vi finder ud af noget andet, regner jeg med at medbringe dem til spilarrangementet i maj.
Jeg havde i øvrigt hovedet under armen, da jeg var på vej ud af døren til Tobicon, og fik derfor hverken medbragt Sushizock til Andrea eller Can't Stop til qute. :-/
Med mindre vi finder ud af noget andet, regner jeg med at medbringe dem til spilarrangementet i maj.
Sidst spillet:

Jamen det kan vi godt aftaleStony wrote:Så er der opdateret og smidt lidt flere titler på.

-
- 500+ indlæg