Carcassonne Abtei und Bürgermeister (udvidelse) tysk indpakket 50,-
Carcassonne King & Scout (udvidelse) engelsk uspillet 20,-
Carcassonne The River II (udvidelse) engelsk uspillet 25,-
The Count of Carcassonne (udvidelse) engelsk uspillet 30,-
Via pb .... så de er ikke længere til salg.
Vil det sige at jeg ikke kan få Carcassonne The River II (udvidelse) engelsk ?
Desuden: Allan, vi har en gammel halv aftale om at spille 1825. Jeg foreslår at vi opgraderer den til virkelighed og at jeg samtidig henter indkøbene hgos dig - en aften i løbet af de næste par uger.
Carcassonne Abtei und Bürgermeister (udvidelse) tysk indpakket 50,-
Carcassonne King & Scout (udvidelse) engelsk uspillet 20,-
Carcassonne The River II (udvidelse) engelsk uspillet 25,-
The Count of Carcassonne (udvidelse) engelsk uspillet 30,-
Via pb .... så de er ikke længere til salg.
Vil det sige at jeg ikke kan få Carcassonne The River II (udvidelse) engelsk ?
Desuden: Allan, vi har en gammel halv aftale om at spille 1825. Jeg foreslår at vi opgraderer den til virkelighed og at jeg samtidig henter indkøbene hgos dig - en aften i løbet af de næste par uger.
Desværre havde jeg lavet en anden aftale for den udvidelse allerede .... jeg regner med at vi opdaterer på listen i aften ...
Jeg har rent faktisk ikke Puerto Rico - satsede på at finde det til en god pris inden så længe.
MEN boardgamer.dk har netop nu Puerto Rico med Expansion til en rigtig god pris, så den går jeg efter. Da The River II er ude, ender jeg med
1910 Ticket to Ride expansion dansk indpakket 60,-
Allan, sender du en PM eller svarer her ang. mit forslag til afhentning?
VideoJakob wrote:Hejsa du har glemt at skrive prisen på din Niagara med udvidelse. Kunne måske godt være interesseret. Hvad står den i?
Ved ikke om det er i protest du har valgt at overse min post eller om det er brillerne det kniber med
Men er stadig lidt interesseret
Der kommer en pris på, så snart jeg har en...
Ok springer over så. Vi er på vej hjem mod Fredericia om få timer fra Farum. Ville have været forbi og taget det med. Snupper det i Flensborg i stedet.