Købes: rejseudgaven af Settlers

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
KimH

Købes: rejseudgaven af Settlers

Post by KimH »

Hej er der nogen der vil sælge en rejseudgave af Settlers? Helst helt ny eller ikke spillet. Hører gerne fra jer her eller på h@rris.dk

Mvh Kim H.
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Re: Købes: rejseudgaven af Settlers

Post by Oseali »

Har tit set den udgave ved bog og ide, til 6-70 kr, så burde være mulig at finde der stadigvæk.

Ellers held og lykke i jagten :)

EDIT: ellers kan jeg anbefale settlers dice game som rejse udgave, vi købte XXL udgaven i tyskland til 15€ og det spiller hurtigt, og er faktisk meget sjovt da der er to måder at spille på.
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Oseali wrote:EDIT: ellers kan jeg anbefale settlers dice game som rejse udgave, vi købte XXL udgaven i tyskland til 15€ og det spiller hurtigt, og er faktisk meget sjovt da der er to måder at spille på.
Nu har jeg kun prøvet Settlers Dice Game en gang, og jeg fandt det personligt lidt småkedeligt. Lidt lige som at spille yatzee, og uden de store valgmuligheder.

Lars
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 248 times
Been thanked: 2 times

Post by Kanzler »

KimH wrote:Hej er der nogen der vil sælge en rejseudgave af Settlers? Helst helt ny eller ikke spillet. Hører gerne fra jer her eller på h@rris.dk

Mvh Kim H.
Så sent som i går, så jeg at Bøger & Papir i Smørum havde 2 stk. liggende. Prisen stod der ikke men de lå i en udsalgsbunke, så de har nok kostet en 50'er eller lignende.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 641 times
Been thanked: 943 times

Post by Frouvne »

I denne tråd var der flere eksemplarer af spillet til salg:

viewtopic.php?f=46&t=814

Tråden er godt nok gammel, men måske man kan være heldig?
frouvne, administrator

Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Og lige nu har Peskjens en helt ny tråd, hvor spillet sælges ....
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Det er også rigtig nok for den almindelige udgave, men i XXL udgaven er der en ny udgave som minder mere om rigtig settlers, hvor man kæmper om riddermagt og længste vej også, men igen det er kun hvad du får på terningerne du kan bruge, og der er ikke opsparing :)
Larsine wrote:
Oseali wrote:EDIT: ellers kan jeg anbefale settlers dice game som rejse udgave, vi købte XXL udgaven i tyskland til 15€ og det spiller hurtigt, og er faktisk meget sjovt da der er to måder at spille på.
Nu har jeg kun prøvet Settlers Dice Game en gang, og jeg fandt det personligt lidt småkedeligt. Lidt lige som at spille yatzee, og uden de store valgmuligheder.

Lars
Image
Post Reply