Hej er der nogen der vil sælge en rejseudgave af Settlers? Helst helt ny eller ikke spillet. Hører gerne fra jer her eller på h@rris.dk
Mvh Kim H.
Købes: rejseudgaven af Settlers
Re: Købes: rejseudgaven af Settlers
Har tit set den udgave ved bog og ide, til 6-70 kr, så burde være mulig at finde der stadigvæk.
Ellers held og lykke i jagten
EDIT: ellers kan jeg anbefale settlers dice game som rejse udgave, vi købte XXL udgaven i tyskland til 15€ og det spiller hurtigt, og er faktisk meget sjovt da der er to måder at spille på.
Ellers held og lykke i jagten

EDIT: ellers kan jeg anbefale settlers dice game som rejse udgave, vi købte XXL udgaven i tyskland til 15€ og det spiller hurtigt, og er faktisk meget sjovt da der er to måder at spille på.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Nu har jeg kun prøvet Settlers Dice Game en gang, og jeg fandt det personligt lidt småkedeligt. Lidt lige som at spille yatzee, og uden de store valgmuligheder.Oseali wrote:EDIT: ellers kan jeg anbefale settlers dice game som rejse udgave, vi købte XXL udgaven i tyskland til 15€ og det spiller hurtigt, og er faktisk meget sjovt da der er to måder at spille på.
Lars
- Kanzler
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 248 times
- Been thanked: 2 times
Så sent som i går, så jeg at Bøger & Papir i Smørum havde 2 stk. liggende. Prisen stod der ikke men de lå i en udsalgsbunke, så de har nok kostet en 50'er eller lignende.KimH wrote:Hej er der nogen der vil sælge en rejseudgave af Settlers? Helst helt ny eller ikke spillet. Hører gerne fra jer her eller på h@rris.dk
Mvh Kim H.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 641 times
- Been thanked: 942 times
I denne tråd var der flere eksemplarer af spillet til salg:
viewtopic.php?f=46&t=814
Tråden er godt nok gammel, men måske man kan være heldig?
viewtopic.php?f=46&t=814
Tråden er godt nok gammel, men måske man kan være heldig?
frouvne, administrator

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Og lige nu har Peskjens en helt ny tråd, hvor spillet sælges ....
Det er også rigtig nok for den almindelige udgave, men i XXL udgaven er der en ny udgave som minder mere om rigtig settlers, hvor man kæmper om riddermagt og længste vej også, men igen det er kun hvad du får på terningerne du kan bruge, og der er ikke opsparing 

Larsine wrote:Nu har jeg kun prøvet Settlers Dice Game en gang, og jeg fandt det personligt lidt småkedeligt. Lidt lige som at spille yatzee, og uden de store valgmuligheder.Oseali wrote:EDIT: ellers kan jeg anbefale settlers dice game som rejse udgave, vi købte XXL udgaven i tyskland til 15€ og det spiller hurtigt, og er faktisk meget sjovt da der er to måder at spille på.
Lars