Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 935 times
Re: Hvad har du købt idag?
... med hjem fra week-endens Stony Con havde jeg Knights of Charlemagne og Return of the Heroes.
frouvne, administrator

Igaar dumpede Chaos in the Old World, Small World og Arkham Horror ind. Ikke en daarlig dag.
- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Nej det må du nok sige - dyster stemning i det lille hjemCaniggia wrote:Igaar dumpede Chaos in the Old World, Small World og Arkham Horror ind. Ikke en daarlig dag.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Vi havde besøg af Stony til aften og det betød at Axiom, Smallworld, Samurai Swords og endnu et eksemplar af Hannibal: Rome vs. Carthage havnede på vores hylder.
frouvne, administrator

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Det første er råstofudvinding og civilisationsopbyging med elementer fra Settlers, Puerto Rico and Race for the Galaxy på den gode måde:
spillet virker stadig originalt selvom man genkender nogle af mekanismerne.
Det andet er noget af en satsning: Jeg elsker 'Det Vilde Vesten' men bliver som regel skuffet når jeg prøver spillene...
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Og så skal man jo huske at Deadlands ikke er en traditionel western setting. Det er et mix af western og horror. Derudover er der også elementer af fantasy og steampunk til stede. Men det ligner en af den slags spil som jeg også kunne komme til at købe fordi det ser fedt udMik wrote:
Det andet er noget af en satsning: Jeg elsker 'Det Vilde Vesten' men bliver som regel skuffet når jeg prøver spillene...

Gælder mig til at høre mere om det når du får prøvet det.
Lars
-
- 1000+ indlæg
Jeg har skelet lidt til Ad Astra og vil meget gerne høre dit input når det har været på bordet Mik.
På trods af at jeg langt fra er en fan af de spil du nævner, så kan jeg godt forestille mig at en sammensmeltning af dem kunne være endog særdeles interessant.
På trods af at jeg langt fra er en fan af de spil du nævner, så kan jeg godt forestille mig at en sammensmeltning af dem kunne være endog særdeles interessant.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Så blev Castle Panic netop udpakket.
Jeg har aldrig været en fan af kooperative spil, og dette er en af slagsen. Men da det kun er spilleren som tæver flest Monstre der vinder, er det OK.
Kan desuden spilles som ægte co-op, eller med en spilmester eller som solitaire.
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Jeg har til gengæld opdaget, at jeg er rigtig glad for samarbejdsspil ... hvem skulle have troet det?Mik wrote:
Så blev Castle Panic netop udpakket.
Jeg har aldrig været en fan af kooperative spil, og dette er en af slagsen. Men da det kun er spilleren som tæver flest Monstre der vinder, er det OK.
Kan desuden spilles som ægte co-op, eller med en spilmester eller som solitaire.
Det kan jo være,a t jeg skal følge lidt med i, hvordan spillet bliver bedømt at lidt mere garvede spillere ....
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Faldt tilfældigt over Mykerinos: The Nile på Ystaris hjemmeside. Da forsendelsen til Danmark var overordentlig rimelig og grundspillet i mine øjne er en virkelig perle, måtte jeg naturligvis sørge for at få fat i den.
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Endeavor og Masters Gallery er netop ankommet fra det store udland.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
... Og det lille to-personers "trick-taking" kortspil, Triumvirate, er i dag dumpet ind af døren. Jeg er egentlig ikke sikker på at det er et Jens-spil, men nu får vi se.. 

What are you, like 80?
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
På Viking-Con blev det kun til to indkøb, og begge fra Faraoes Cigarer's bunker med billige spil. Som regel er spillene i denne bunke beskadiget på en eller anden måde, men jeg har ikke kunnet finde nogle buler i kasserne eller andre fejl på min to spil.
Det ene blev Cleopatra and the Society of Architects til vores eget brug. Til en pris på kr. 105,- måtte jeg have dette pragteksemplar i plastikbygninger. Det andet blev Sid Sacksons Samarkand til kr. 70,-, som vi regner med at give i gave til min søster og hendes familie.
Derudoved kiggede jeg lidt efter Deadlands: The Battle for Slaughter Gulch, Memoir '44 - Mediterranean Theater og et par Shadowrun bøger, men besluttede mig for at stoppe inden mit dankort gik i selvsving.
Lars
Det ene blev Cleopatra and the Society of Architects til vores eget brug. Til en pris på kr. 105,- måtte jeg have dette pragteksemplar i plastikbygninger. Det andet blev Sid Sacksons Samarkand til kr. 70,-, som vi regner med at give i gave til min søster og hendes familie.
Derudoved kiggede jeg lidt efter Deadlands: The Battle for Slaughter Gulch, Memoir '44 - Mediterranean Theater og et par Shadowrun bøger, men besluttede mig for at stoppe inden mit dankort gik i selvsving.
Lars
Dagens sending indeholdte Cosmic Encounter, Age of Empires (3???) og A Game of Thrones. Flinke UPS mand.