...er der så nogen der skal have nogen med? De er jo sædvanligvis noget billigere dernede end herhjemme. Og ret nemme at transportere. Så jeg tager gerne imod bestillinger, og kan evt. overdrage ved After Essen.
...og nej, jeg tager ikke imod bestillinger på hele spil. Jeg har kun een kuffert, og jeg har selv planer med al pladsen.
...ved nærmere eftertanke, kan jeg nok også tilbyde den samme service for de små trætog til Steam. De erstatter de små træskiver, såfremt man hellere vil have mere tematisk korrekte trætog istedet.
Som fodnote har jeg dog endnu ikke set nogen pris på dem.
Stony wrote:...er der så nogen der skal have nogen med? De er jo sædvanligvis noget billigere dernede end herhjemme. Og ret nemme at transportere. Så jeg tager gerne imod bestillinger, og kan evt. overdrage ved After Essen.
...og nej, jeg tager ikke imod bestillinger på hele spil. Jeg har kun een kuffert, og jeg har selv planer med al pladsen.
Lidt afhængigt af prisen kunne jeg godt være interesseret.
Stony wrote:...er der så nogen der skal have nogen med? De er jo sædvanligvis noget billigere dernede end herhjemme. Og ret nemme at transportere. Så jeg tager gerne imod bestillinger, og kan evt. overdrage ved After Essen.
Lidt afhængigt af prisen kunne jeg godt være interesseret.
Ditto.
... og iøvrigt en fin service at advicere om dette!
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
Stony wrote:Jeg ved ikke om folk har læst det jeg skrev i mine tilbagemeldinger fra Essen, men jeg fandt desværre hverken ani- eller vegi-meeples hos Lookout.
Stony wrote:Jeg ved ikke om folk har læst det jeg skrev i mine tilbagemeldinger fra Essen, men jeg fandt desværre hverken ani- eller vegi-meeples hos Lookout.
Også her, men tak alligevel
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music