Hvilket spil har du FÅET i dag?
Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?
Jeg har idag fået 3 Block terninger til Blood Bowl.
Og så har jeg endelig fået mit Space Hulk 3rd Edition bestilt over eBay fordi alle butikkerne blev udsolgt inden jeg fik taget mig samme til at forudbestille.
Og så har jeg endelig fået mit Space Hulk 3rd Edition bestilt over eBay fordi alle butikkerne blev udsolgt inden jeg fik taget mig samme til at forudbestille.
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Min søn kom og gav mig et Mr. Jack in NY i hånden den anden dag ... sød dreng, ikk´?
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 716 times
- Been thanked: 839 times
Hov! Det skal vi da have spillet igen! Når jeg nu ikke selv kan tage mig sammen til at købe detAndrea wrote:Jeg har fået Tales of the Arabian Nights

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Det var så lidtAndrea wrote:Jeg har fået Tales of the Arabian Nights fra min Secret Santa! *yay*
Tak til Oseali for at hjælpe høn med at sende spille

Det blev til TTr-Europa, Lost Cities og Werewolves of Miller's Hollow.
Glædelig jul til alle
- Johan
Glædelig jul til alle

- Johan
- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Det blev til ikke mindre end 3 spil denne gang. Min strategi med at sikre, at de andre ting på ønskesedlen var så obskure, at brætspillene var relativt nemme at gå til virkede tydeligvis 
* 1805: Sea of Glory
* Axis&Allies Pacific 1940
* PQ17: Artic Naval Operations
(som dog ikke er kommet med posten endnu, hvilket gik min stakkels mor MEGET på. Det er første [og nu måske sidste] gang de har prøvet at købe gaver over nettet
Godt gået dicebay...
)

* 1805: Sea of Glory
* Axis&Allies Pacific 1940
* PQ17: Artic Naval Operations
(som dog ikke er kommet med posten endnu, hvilket gik min stakkels mor MEGET på. Det er første [og nu måske sidste] gang de har prøvet at købe gaver over nettet

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
He! Når vi liiige har fået flyttet vores habengut, så kan I jo komme til Roskilde og fortælle røverhistorierGunness wrote: Hov! Det skal vi da have spillet igen! Når jeg nu ikke selv kan tage mig sammen til at købe det

Oseali - det tror jeg bestemt! Vi kender en del rollespillere, som nok skal tvangsindlægges på at spille det!

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
Kun et enkelt spil blev det til - men til gengæld et meget ønsket ét: Automobile! 

frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
For nogle dage siden vandt jeg et gavekort fra Fantask og det blev i dag omsat til et eksemplar af Grind. Det er et spil, jeg har kigget sultent på igennem nogen tid, men nok har været lidt for nærig til at kaste mig over. Med et gavekort, der bragte mig godt på vej til spillet overbeviste jeg mig selv om nødvendigheden af at eje spillet! Det føltes næsten som at få det foræret... 

frouvne, administrator

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Øv det var ellers meningen af jeg skulle vinde det igen.Frouvne wrote:For nogle dage siden vandt jeg et gavekort fra Fantask
Nå men tillykke alligevel.
Lars
Tillykke.Andrea wrote:I går holdt vi fødselsdag for Jens, der fyldte tredive, og han fik Runewars, Order of the Stick The Boardgame og Zanziar.
Også med Jens

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Mange tak! Nu har vi ryddet en del ud i spillene, inden vi flyttede, så det er godt med lidt nyt 'blod'qute wrote: Tillykke.
Også med Jens