Vi synes BaHotH var et tricky spil at lære, men det her overgår da bestemt BaHotH mht. regler.
Selvom reglerne er på dansk, så giver det absolut INGEN mening, at all!
Er det kun os som oplever at det virker umuligt at lære at spille?

Tja, jeg har nu aldrig rigtig haft problemer med det, men på den anden side så har det heller aldrig været et af mine favoritspil. Jeg synes at det mangler en konkurrence blandt spillerne, eller en mulighed for at der er en der modarbejder de andre, noget som både BaHotH, Shadows over Camelot og The Fury of Dracula har, hvorfor jeg foretrække disse tre af mine samarbejdsspil.maxell wrote:![]()
Så er det altså ikke kun os der ikke kan finde ud af det.
Jeg synes nu ellers kortene er rimeligt godt forklaret på selve kortene, for dem der kan noget specielt. Resten af kortene har jo bare symboler på, og de står alle forklaret på side 4. De 5 symboler er venskab, rejse, skjul, kamp og joker. Derudover er der to andre symboler på tre andre kort. Det ene er en Sort firkant (slå en terning), og den anden er en hvid ring (ryk et felt baglæns på korruptionsskalaen). De forklares først på side 7, midterst første kolonne og nederst anden kolonne.maxell wrote: Hvis jeg skal fortælle lidt om hvor problerme opstår for os...tja - fra starten af! Intet giver mening. På side 2 står der hvordan man starter spillet op, fordeler kortene osv. Men her bliver f.eks kortene ikke forklaret godt nok hvad de bruges og hvordan man rigtig kommer i gang. En rigtig dårligt start.
Det lyder som en rigtig god idé (både det med udfordringerne og det med den gode weekend)maxell wrote: Men jeg vil prøve at få sammenfattet et lille indlæg med alle de "udfordringer" vi løber ind i!
God weekend