Hej alle,
Jeg er på jagt efter pæne eksemplarer af hhv. Agricola og Power Grid.
Hvad har I liggende? - gerne nær 2000 Frederiksberg.
Mvh Jonas
K: Agricola samt Power Grid
- Kitxune
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Re: K: Agricola samt Power Grid
Er Agricola ikke sproguafhængigt? Sådan husker jeg det da
Så det handler vel kun om at reglerne skal findes på nettet, ikk?

Alle improvement og profession cards er sprogafhængige, samt alle de kort som man vender op på pladen, så den er meget sprogafhængig. Jeg vil anbefale at man ikke får det på tysk medmindre man er stjerne god til det, samt alle dem man skal spille med skal også være gode til tysk.Helle wrote:Er Agricola ikke sproguafhængigt? Sådan husker jeg det da![]()
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Ja, det er klart - jeg har faktisk kun spillet det enkelt gang, og faktisk var der vist nogen der pippede noget om, at der også var kort til ....Oseali wrote:Alle improvement og profession cards er sprogafhængige, samt alle de kort som man vender op på pladen, så den er meget sprogafhængig. Jeg vil anbefale at man ikke får det på tysk medmindre man er stjerne god til det, samt alle dem man skal spille med skal også være gode til tysk.Helle wrote:Er Agricola ikke sproguafhængigt? Sådan husker jeg det da![]()