Me! Me! Pick me!
(Jeg vil også gerne være med)
Skal vi lave en gaveleg, når julen nærmer sig?
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Re: Skal vi lave en gaveleg, når julen nærmer sig?
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg er også gerne med, men det kommer dog lidt an på hvordan rammen og reglerne bliver, så når de ligger fast melder jeg gerne ud med en endelig tilmelding.
Jeg har allerede tilmeldt mig Secret Santa på BGG og på http://bgg.geekdo.com og på http://rpg.geekdo.com.
Lars
Jeg har allerede tilmeldt mig Secret Santa på BGG og på http://bgg.geekdo.com og på http://rpg.geekdo.com.
Lars
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
For at højne sansynligheden for succes hele vejen rundt, kræver det vel næsten at alle deltagere leverer en ønskeliste....? Et link til BGG wishlist kan jo gøre det, såfremt man vedligholder den.
Folk kan så vælge at gå udenfor disse rammer, hvis de mener de har en god idé til et spil til lige netop den modtager.
Folk kan så vælge at gå udenfor disse rammer, hvis de mener de har en god idé til et spil til lige netop den modtager.
Sidst spillet:

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Ja, en tilmelding burde indeholdeStony wrote:For at højne sansynligheden for succes hele vejen rundt, kræver det vel næsten at alle deltagere leverer en ønskeliste....? Et link til BGG wishlist kan jo gøre det, såfremt man vedligholder den.
- Navn
- Adresse
- ønskeliste (tekstbeskrivelse eller link til online liste)
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
Jeg vil gerne stå for at koordinere hvem der er "nisse" for hvem. Jeg foreslår derfor at man går i gang med at udfærdige ønskelister eller at opdatere sin wishlist på BGG.
Angående forventningen til gaven vil det selvfølgelig være rimeligt at antage, at man forsøger at finde noget, modtageren kan blive glad for. Det lyder som om, der er stemning for, at det er i orden, at der kan være tale om et brugt spil, hvis spillets stand er god og det lever op til forventningen om, at modtageren kan være interesseret i det. Hvis man køber, hvad skal så prislejet forventes at være, bare så man har en rettesnor? 200,- / 30 Euro?
Det er selvfølgelig tilladt at gøre endnu mere ud af gavelegen end blot at sende et spil!
Når forventningen til økonomi er afklaret ,opretter jeg en særskilt tråd og sætter gang i tilmeldingsproceduren.
Angående forventningen til gaven vil det selvfølgelig være rimeligt at antage, at man forsøger at finde noget, modtageren kan blive glad for. Det lyder som om, der er stemning for, at det er i orden, at der kan være tale om et brugt spil, hvis spillets stand er god og det lever op til forventningen om, at modtageren kan være interesseret i det. Hvis man køber, hvad skal så prislejet forventes at være, bare så man har en rettesnor? 200,- / 30 Euro?
Det er selvfølgelig tilladt at gøre endnu mere ud af gavelegen end blot at sende et spil!
Når forventningen til økonomi er afklaret ,opretter jeg en særskilt tråd og sætter gang i tilmeldingsproceduren.
frouvne, administrator