Spil sælges / Byttes (opdateret 22-1-10)
Re: Spil byttes, stort udvalg.. mange spændende titler
Hejsa,
Jeg ville ogsaa vaere interesseret i dit "Here I Stand". Jeg har adskillige af dine spil fra "Wishlist", men dog kun C&C fra "Want in Trade" listen. Skriv, hvis det har interesse.
Jeg ville ogsaa vaere interesseret i dit "Here I Stand". Jeg har adskillige af dine spil fra "Wishlist", men dog kun C&C fra "Want in Trade" listen. Skriv, hvis det har interesse.
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 269 times
- Been thanked: 105 times
Ja, jeg har ikke den store idé om prisen - mest interesseret i 2-player udgaven (tilføjelsen) så hvis Caniggia er interesseret - slå jer løs.Oseali wrote:Tja, bliver nok lidt svært at blive enig om noget såTaibi wrote:Here I Stand har jeg kigget på længe... men jeg har ikke noget at bytte med...Vi kan godt finde ud af nogle kontanter, men lidt svært at vurdere hvad det skal koste.

- Taibi
- 500+ indlæg
Det lyder spændende - der er godt nok lidt langt til Odense - men tak for buddet.SmiteMeister wrote:Vi spiller årligt here i stand i odense, og det er snart tid igen. Vil du med?
mvh
Thore

Hov. Det var ikke min mening at komme paa tvaers her. Havde ikke set, at du havde budt ind, Taibi. Undskylder meget. Du er selvf. først i køen. Jeg kigger bare videre efter spillet.Taibi wrote:Ja, jeg har ikke den store idé om prisen - mest interesseret i 2-player udgaven (tilføjelsen) så hvis Caniggia er interesseret - slå jer løs.Oseali wrote:Tja, bliver nok lidt svært at blive enig om noget såTaibi wrote:Here I Stand har jeg kigget på længe... men jeg har ikke noget at bytte med...Vi kan godt finde ud af nogle kontanter, men lidt svært at vurdere hvad det skal koste.
Taibi var du fortsat interesseret? har ikke fulgt for meget op på tråden, har været lidt travlt optaget
ellers kan vi jo snakke nærmere om et evt byt Caniggia 
Note: want in trade er ikke opdateret, benytter bare wishlisten istedet
Jeg har ikke to-player diplomacy deck, desværre..

Note: want in trade er ikke opdateret, benytter bare wishlisten istedet

Jeg har ikke to-player diplomacy deck, desværre..
- Taibi
- 500+ indlæg
Tak til jer begge - men I må gerne finde ud af noget sammen.
Det ville kun være som 2-player det kunne komme på banen her..

Det ville kun være som 2-player det kunne komme på banen her..

Bump
Har tilføjet Battlelore til listen over spil som jeg er interesseret i at bytte væk.
Har tilføjet Battlelore til listen over spil som jeg er interesseret i at bytte væk.
Har tilføjet Titan igen, efter en mislykket handel, og har nedsat priserne på de andre spil.
Så er Battlelore og Her I stand væk, til fordel for C&C ancients, Dominion og Roma...
Here I stand er kommet tilbage i folden igen, handlen med C&C gik ikke som den skulle, så hvis der er flere som er interesseret så kontakt mig lige igenOseali wrote:Så er Battlelore og Her I stand væk, til fordel for C&C ancients, Dominion og Roma...

Derudover har jeg sat prisen ned på Titan og Tales of the Arabian nights.
Har sendt en PM ang. Titan, som jeg meget gerne vil købe.
Re: Spil sælges / Byttes (opdateret 8-1-10)
Opdateret liste
Har tilføjet:
- Space Hulk 3rd edition
- Hannibal
- War of the ring
Har tilføjet:
- Space Hulk 3rd edition
- Hannibal
- War of the ring