Købes: Struggle of Empires

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Carsten
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid

Købes: Struggle of Empires

Post by Carsten »

Det har lykkedes mig at smitte andre med spillemani over det herlige spil Struggle of Empires.

Derfor: Har du et eksemplar af dette liggende, som du ikke bruger mere og gerne vil omsætte til klingende mønt eller seddel, så giv mig besked.
Senest spillet:

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: Købes: Struggle of Empires

Post by Stony »

...ellers kan du da i hvert fald erhverve det via BGG. Der er mindst to englændere der afhænder deres respektive eksemplarer. Hhv. £22 brugt og £29 for et nyt.

http://bg.geekdo.com/boardgame/9625/struggle-of-empires
Sidst spillet:
Image
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Ark Nova
Has thanked: 269 times
Been thanked: 105 times

Post by Taibi »

Jeg købte mit eksemplar ved Spiele Offensive til Euro 21,- men de har det vist ikke længere. Mindes også at have set det andre steder til lignende priser...
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Carsten
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid

Post by Carsten »

Jo tak - jeg har kigget lidt på Bgg og er fristet af de gode tilbud. Tænkte bare, at hvis der var en med-bruger her Germangames.dk, der gerne ville af med sit eksemplar, så kunne jeg være aftager :) (lidt konservativt er man jo gladest for at handle med folk der ved, hvad en frikadelle er!)
Senest spillet:

Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Du kan købe mit eksemplar for 200 kr.
Image
Carsten
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Carsten »

Så tror jeg sq jeg slår til.

Er det intakt? Er der nogen mangler?
Senest spillet:

Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Carsten wrote:Er det intakt? Er der nogen mangler?
Som i (næsten) alle mine spil mangler papindsatsen.
Til gengæld er alt lagt i plastposer.
Jeg forventer ikke at der mangler brikker, da det kun er blevet spillet tre gange - men vil naturligvis lave et check i aften.

Jeg har min daglige gang på KUBIS - Københavns Universitetsbibliotek, Amager (Njalsgade 112)
og bor på Nørrebro, Tagensvej 126.
Image
Carsten
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Carsten »

Sendt PM
Senest spillet:

Image
Post Reply