Det har lykkedes mig at smitte andre med spillemani over det herlige spil Struggle of Empires.
Derfor: Har du et eksemplar af dette liggende, som du ikke bruger mere og gerne vil omsætte til klingende mønt eller seddel, så giv mig besked.
Købes: Struggle of Empires
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Købes: Struggle of Empires
...ellers kan du da i hvert fald erhverve det via BGG. Der er mindst to englændere der afhænder deres respektive eksemplarer. Hhv. £22 brugt og £29 for et nyt.
http://bg.geekdo.com/boardgame/9625/struggle-of-empires
http://bg.geekdo.com/boardgame/9625/struggle-of-empires
Sidst spillet:

- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 269 times
- Been thanked: 105 times
Jeg købte mit eksemplar ved Spiele Offensive til Euro 21,- men de har det vist ikke længere. Mindes også at have set det andre steder til lignende priser...
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid
Jo tak - jeg har kigget lidt på Bgg og er fristet af de gode tilbud. Tænkte bare, at hvis der var en med-bruger her Germangames.dk, der gerne ville af med sit eksemplar, så kunne jeg være aftager
(lidt konservativt er man jo gladest for at handle med folk der ved, hvad en frikadelle er!)

Senest spillet:

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid
Så tror jeg sq jeg slår til.
Er det intakt? Er der nogen mangler?
Er det intakt? Er der nogen mangler?
Senest spillet:

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Som i (næsten) alle mine spil mangler papindsatsen.Carsten wrote:Er det intakt? Er der nogen mangler?
Til gengæld er alt lagt i plastposer.
Jeg forventer ikke at der mangler brikker, da det kun er blevet spillet tre gange - men vil naturligvis lave et check i aften.
Jeg har min daglige gang på KUBIS - Københavns Universitetsbibliotek, Amager (Njalsgade 112)
og bor på Nørrebro, Tagensvej 126.