Flytte-salg! [Lukket!]
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 641 times
- Been thanked: 942 times
Re: Flytte-salg!
Det kan naturligvis godt lade sig gøre.Kenny wrote:Jeg vil gerne købe Louis XIV og Dragon Pass. Kan i sende den med posten?
frouvne, administrator

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg har en ven der insistere på at købe dette spil, så det aftager jeg gerne. Har sendt PM.Frouvne wrote:Das Verrückte Labyrinth, tysk, uåbnet (æsken er lidt trykket i toppen), 80,-
![]()
Lars
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Fint!Larsine wrote:Jeg har en ven der insistere på at købe dette spil, så det aftager jeg gerne. Har sendt PM.Frouvne wrote:Das Verrückte Labyrinth, tysk, uåbnet (æsken er lidt trykket i toppen), 80,-
![]()
Lars
frouvne, administrator

Ja, det er jo altid for en ven man køber tingLarsine wrote:
Jeg har en ven der insistere på at købe dette spil, så det aftager jeg gerne. Har sendt PM.
Lars

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Det plejer jeg i hvert fald at sige til min kone, og når så vi spiller spillet efterfølgende, så har jeg bare lånt spillet af vennenOseali wrote:Ja, det er jo altid for en ven man køber ting![]()

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Følgende spil er nu solgt:
- Louis XIV
- Bang! + Bang! High Noon Expansion
- Dragon Pass
Listen er hermed opdateret!
- Louis XIV
- Dragon Pass
frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Ups, Das Verrückte Labyrinth er jo også blevet solgt. Nu skulle listen så være opdateret!Frouvne wrote:Følgende spil er nu solgt:
- Louis XIV
- Dragon Pass

frouvne, administrator

Hmm, nu havde jeg lidt lovede at jeg ikke ville købe flere spil - men nu er det jo kun jul en gang om året - så en lille julegave til mig selv kan man vel godt tillade sig, så....
Jeg vil gerne købe 'Der Palast von Alhambra'
Hvis du vil sende den med Helle på arbejde - så vil jeg sende pengene med hende den anden vej
Håber I får en dejlig jul på trods af byggerodet.
Jeg vil gerne købe 'Der Palast von Alhambra'

Hvis du vil sende den med Helle på arbejde - så vil jeg sende pengene med hende den anden vej

Håber I får en dejlig jul på trods af byggerodet.
Hej. Hvis ikke Starcraft spillet er solgt er jeg interesseret. Vi skal dog have PostDanmark ind over prisen da jeg er bosat i Aarhus.
Mvh. Jonas
Mvh. Jonas
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
... hvilket sådan ca. betyder 75,- Jeg har hermed reserveret spillet!jsc wrote:Hej. Hvis ikke Starcraft spillet er solgt er jeg interesseret. Vi skal dog have PostDanmark ind over prisen da jeg er bosat i Aarhus.
Mvh. Jonas
frouvne, administrator

Det lyder godt!
Hvis du sender mig kontoinformation kan jeg overfoere penge til dig en af de kommende dage.
Hvis du sender mig kontoinformation kan jeg overfoere penge til dig en af de kommende dage.