Hvilket minder mig om ... at Willy Brandt skal se at få fingeren ud, hvis den herre plads i valgkampen ikke skal overtages af yngre partiløver ...
Jeg vil mene, at vi kan sætte et bord op, selvom partilokalerne ikke er færdige ... hvis så ellers der er nogen, der vil slås om magten ....
Die Macher ... der er genvalg i Tyskland!
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Re: Die Macher ... der er genvalg i Tyskland!
Jeg foreslår, at de kandidater der ønsker at genopstille melder deres interesse via pb til Helle. Så må vi se, om der snart er basis for at få afviklet valget.
frouvne, administrator

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
JEG HAR TIDLIGERE I DAG BEDT EN AF KANDIDATERNE OM AT VÆLGE EN DATO - OG SÅ SPØRGER JEG DE MEST POLITISK AKTIVE PÅ FORUM OM AT REPRÆSENTERE DE PARTIER, HVIS LEDERE ER SMIDT UD SOM FØLGE AF SJUSK OG SLØS ...Frouvne wrote:Jeg foreslår, at de kandidater der ønsker at genopstille melder deres interesse via pb til Helle. Så må vi se, om der snart er basis for at få afviklet valget.
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Helle wrote:JEG HAR TIDLIGERE I DAG BEDT EN AF KANDIDATERNE OM AT VÆLGE EN DATO - OG SÅ SPØRGER JEG DE MEST POLITISK AKTIVE PÅ FORUM OM AT REPRÆSENTERE DE PARTIER, HVIS LEDERE ER SMIDT UD SOM FØLGE AF SJUSK OG SLØS ...Frouvne wrote:Jeg foreslår, at de kandidater der ønsker at genopstille melder deres interesse via pb til Helle. Så må vi se, om der snart er basis for at få afviklet valget.