Pass it on - Afstemning 3. runde
- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Pass it on - Afstemning 3. runde
Husk at, en stemme automatisk betyder, at man byder ind med et spil til næste runde. Vi kører til Lørdag
Last edited by larkin on Mon Feb 01, 2010 3:11 pm, edited 2 times in total.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Pass it on - Afstemning 2. runde
Ikke for at være nitpickey, men det er vel tredje runde...? 
Og er det med vilje, at det kun er muligt at vælge 1 valgmulighed?

Og er det med vilje, at det kun er muligt at vælge 1 valgmulighed?
Sidst spillet:

- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Re: Pass it on - Afstemning 3. runde
Du har fuldstændig ret, og orden må der være
jeg har rettet detaljerne

- larkin
- 250+ indlæg
Så sluttede afstemingen for runde 3. Vinderen af Pandemic blev qute, der sætter et kopi af King of Chicago på højkant i næste runde af pass it on.
- larkin
- 250+ indlæg
Re: Pass it on - Afstemning 3. runde - vinderen er fundet
larkin wrote:Husk at, en stemme automatisk betyder, at man byder ind med et spil til næste runde. Vi kører til Lørdag
Jeg takkerlarkin wrote:Så sluttede afstemingen for runde 3. Vinderen af Pandemic blev qute, der sætter et kopi af King of Chicago på højkant i næste runde af pass it on.

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 641 times
- Been thanked: 942 times
Ja, til lykke med det! Nu glæder vi os så til, at du sætter næste runde igang!qute wrote:Jeg takkerlarkin wrote:Så sluttede afstemingen for runde 3. Vinderen af Pandemic blev qute, der sætter et kopi af King of Chicago på højkant i næste runde af pass it on.

frouvne, administrator

Ha ha, jeg arbejder på sagenFrouvne wrote:Ja, til lykke med det! Nu glæder vi os så til, at du sætter næste runde igang!qute wrote:Jeg takkerlarkin wrote:Så sluttede afstemingen for runde 3. Vinderen af Pandemic blev qute, der sætter et kopi af King of Chicago på højkant i næste runde af pass it on.