Jeg er helt sikkert ikke med - BGG navn: DavidA79. Har rate't de spil, jeg lige kunne huske jeg har prøvet...
Min profil er her: http://boardgamegeek.com/user/DavidA79/games
GermanGames' brugere anbefaler
Re: GermanGames' brugere anbefaler
Mit BGG brugernavn er pisfin, hvis det kunne have interesse at udvide puljen.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Og mit er Sir William. Men har nu ikke ratet så mange spil derinde endnu 

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg har fået tilføjet nogle stykker, og samtidig luget lidt ud i de folk der ikke har været på forum i en evighed. (Dermed ikke sagt at der ikke stadig ligger et par stykker der burde fjernes. Jeg er ikke sikker.)
Det bringer listen op på 44 personer. Nogle spil er forsvundet fra listen, og nogle andre er kommet på. Der er fortsat en bagatelgrænse på 10 ratings. Som et lille kuriosum er der faktisk et spil der vil vippe War of the Ring af førstepladsen, hvis der er 2 personer der giver det en rating... Nogen der kan gætte hvilket?
Liiiiige lidt længere nede på listen bobler spil som Command & Color: Ancients, Rails of Europe, YINSH og Hammer of the Scots. Alle i top 20 hvis blot 1-2 personer mere rater dem.
Det bringer listen op på 44 personer. Nogle spil er forsvundet fra listen, og nogle andre er kommet på. Der er fortsat en bagatelgrænse på 10 ratings. Som et lille kuriosum er der faktisk et spil der vil vippe War of the Ring af førstepladsen, hvis der er 2 personer der giver det en rating... Nogen der kan gætte hvilket?

Liiiiige lidt længere nede på listen bobler spil som Command & Color: Ancients, Rails of Europe, YINSH og Hammer of the Scots. Alle i top 20 hvis blot 1-2 personer mere rater dem.
Last edited by Stony on Fri Feb 19, 2010 4:22 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Umiddelbart ville jeg gætte på, at det varDiplomacy ...Stony wrote:Jeg har fået tilføjet nogle stykker, og samtidig luget lidt ud i de folk der ikke har været på forum i en evighed. (Dermed ikke sagt at der ikke stadig ligger et par stykker der burde fjernes. Jeg er ikke sikker.)
Sjovt. Jeg havde langt fra troet at War of the Ring ville ligge som nummer 1.
Jeg har selv bedømt det til en 10'er, men længden ville jeg tro afskrækkede nogen.
Tak for arbejdet Steen
Jeg har selv bedømt det til en 10'er, men længden ville jeg tro afskrækkede nogen.
Tak for arbejdet Steen

- Stony
- 5000+ indlæg
Næ. Domion Intrigue såmænd.Helle wrote:Umiddelbart ville jeg gætte på, at det varDiplomacy ...
Sidst spillet:

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Imponerende alligevel ...Stony wrote:Næ. Domion Intrigue såmænd.Helle wrote:Umiddelbart ville jeg gætte på, at det varDiplomacy ...
Jeg kunne ikke lige se Diplomacy og ved, at det er et af de få spil gemalen har givet 10,så derfor tænkte jeg, at det kunne være det ...