Kelz0r.dk - Lidt om os

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Kelz0r.dk

Kelz0r.dk - Lidt om os

Post by Kelz0r.dk »

Greetings, fellow brætspillere :)

Som indehaver af siden Kelz0r.dk følte jeg det var på tide at præsentere siden til en af kernegrupperne af brætspillere i Danmark.

Kelz0r.dk har været under rivende udvikling de senere år og fokuset ligger i øjeblikket bla. på Brætspil.

Vi arbejder pt. hårdt på at få forbedret vores brætspilsafdeling - ikke mindst med et bedre udvalg men også med mere klare produkt beskrivelser og inddelinger.

Jeg har allerede nu forsøgt at lave flere underkategorier på siden, samt indtastet en smule nye spil.

Jeg tænkte at jeg kunne skabe lidt opmærksomhed og måske få lidt input som hjælp til at forbedre oplevelsen yderligere - hvilke spil ser i gerne udbudt og hvor meget betyder ting som beskrivelser, oversættelser, billeder osv.

Jeg håber i tager godt imod siden - vi har en butik i Holbæk hvis i ønsker at komme ned og give jeres mening face to face :)

Tak for tiden og en hyggelig side til samling af udøvere af brætspillenes magiske verden :)

Michael Keller - Kelz0r.dk
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Re: Kelz0r.dk - Lidt om os

Post by Frouvne »

Velkommen til, Michael! Det er en interessant udvikling din hjemmesiden har gennemgået på brætspilsfronten siden jeg sidst var forbi den. Det skal blive interessant at holde øje med den i den kommende tid!
Kelz0r.dk wrote:[...] hvilke spil ser i gerne udbudt og hvor meget betyder ting som beskrivelser, oversættelser, billeder osv. [...]
Personligt kan jeg godt lide, at der er en god service knyttet til en hjemmeside, jeg skal handle på. Personligt har jeg måske ikke det store behov for at beskrivelser og oversættelser med mere, da jeg gerne ved hvad jeg er på udkig efter. Ikke desto mindre er det et væsentligt salgsargument for mig, at disse ting er tilstede, hvis jeg skal handle på en dansk side. Jeg lægger bevidst en del af mine indkøb hos danske forhandlere for at støtte dem, der herhjemme er med til at udbrede kendskabet til brætspil. Og skal man lykkes med den mission, tror jeg, det er vigtigt at man har gode beskrivelser og er i stand til at rådgive sine kunder. Så selvom jeg måske ikke gør meget brug af dette indhold selv, er det helt afgørende for om jeg ønsker at lægger ordrer hos en dansk forhandler.
frouvne, administrator

Image
Post Reply