War of the Ring - Collector's Edition
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Re: War of the Ring - Collector's Edition
Nej, jeg har ganske givet ikke været klar over, hvor meget det fylder ... jeg tror, at jeg snarest må have lavet en ny salgstråd til .... FEJLANSKAFFELSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Størrelsen behøver ikke være et problem. Fire billige bordben i Jem og Fix, og I har et nyt sofabord.....?
Sidst spillet:

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Har I ikke lige fået mere plads?Helle wrote:Nej, jeg har ganske givet ikke været klar over, hvor meget det fylder ... jeg tror, at jeg snarest må have lavet en ny salgstråd til .... FEJLANSKAFFELSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- Helle
- 5000+ indlæg
Mnjo... nu har vi et køkken, et børneværelse, en madras på gulvet og 35 flyttekasser i nogle tilstødende lokaler .... som måske engang bliver sat i stand og kommer i brug ...Andrea wrote:Har I ikke lige fået mere plads?Helle wrote:Nej, jeg har ganske givet ikke været klar over, hvor meget det fylder ... jeg tror, at jeg snarest må have lavet en ny salgstråd til .... FEJLANSKAFFELSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vi fik mere plads, men vi havde også alt for lidt før ... jeg gruer stadig for, hvor vi skal have 300+ spil stående henne ... selv med mere plads ...
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Så kan én ekstra flyttekasse (eller hvad der svarer til, rent størrelsesmæssigt) vel ikke gøre det store fra eller til...?Helle wrote:og 35 flyttekasser i nogle tilstødende lokaler

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Helle
- 5000+ indlæg
Næh, men når det engang skal på plads på hylder og i skabe ... så kan en flyttekasse fra eller til gøre en MEGET stor forskelJens_Hoppe wrote:Så kan én ekstra flyttekasse (eller hvad der svarer til, rent størrelsesmæssigt) vel ikke gøre det store fra eller til...?Helle wrote:og 35 flyttekasser i nogle tilstødende lokaler

- weilmann
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Jeg tror, at netop dette spil, kan starte en ny tråd om, hvordan man opbevarer sine spil.
Det er noget af en seriøst dyb hylde vi taler om her!
Det er noget af en seriøst dyb hylde vi taler om her!

Mvh
Martin
Martin
- Sir William
- 1000+ indlæg
Har hørt om at et "Walk-in-closet" kan rumme rigtig meget, så måske det er løsningen. Eller et roterende skab, så kan I stable spillene.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg har heldigvis et "Walk-in-room" i kælderen til mine spil, men der er ikke plads nok, for de sniger sig altid op i stuen og køkkenet, selvom min kone dagligt forviser dem tilbage til deres værelse.Sir William wrote:Har hørt om at et "Walk-in-closet" kan rumme rigtig meget, så måske det er løsningen. Eller et roterende skab, så kan I stable spillene.
Lars
- Helle
- 5000+ indlæg
Lars, det var dagens grin!Larsine wrote:Jeg har heldigvis et "Walk-in-room" i kælderen til mine spil, men der er ikke plads nok, for de sniger sig altid op i stuen og køkkenet, selvom min kone dagligt forviser dem tilbage til deres værelse.Sir William wrote:Har hørt om at et "Walk-in-closet" kan rumme rigtig meget, så måske det er løsningen. Eller et roterende skab, så kan I stable spillene.
Lars
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Det er såmænd ikke noget at grine af, det er blodig alvor, for selvom Lisa også kan lide at spille, så mener hun ikke spil tilhører en del af udsmykningen i stuen, hvorimod jeg ikke kan se at det skulle genere nogen at der står 10-15 spil i det ene hjørne i to kasser med låg, og 3-5 over på kasserne (og 5-7 under sofaen, og 3-4 under lænestolen, og 3 på spisebordet, og...)Helle wrote:Lars, det var dagens grin!
Lars

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Så har vi et tracking-nummer, så nu er ventetiden snart ved at være slut... 

frouvne, administrator

wheeeeee!Frouvne wrote:Så har vi et tracking-nummer, så nu er ventetiden snart ved at være slut...

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Så fragtbilen forlade min adresse, da jeg kom hjem ... uden at have fået afleveret spillet...Frouvne wrote:Så har vi et tracking-nummer, så nu er ventetiden snart ved at være slut...

frouvne, administrator

- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Ja, jeg spejdede forgæves efter TNT idag... jeg havde fået pakken omdirigeret til min arbejdsplads, men det havde de alligevel ignoreret så den blev sat på bilen mod min bopæl! Det var åbenbart to forskellige ture... så nu prøver vi igen i morgen - men da jeg da går allerede 13.30 var hun ikke videre fortrøstningsfuld i kundeservice...