Købes: Battlestar Galactica og Chaos in the old world mm.

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Thomas

Købes: Battlestar Galactica og Chaos in the old world mm.

Post by Thomas »

Hejsa.

Jeg vil virkelig godt have fingrene i disse 2 spil - og hvis i skulle have anbefalinger i samme klasse. Og alt med horror er ekstra bonus for mig. =)

Mange hilsner fra Thomas
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: Købes: Battlestar Galactica og Chaos in the old world mm.

Post by Stony »

Heron Games har stadig et eksemplar af Battlestar Galactica til salg til udsalgspris. £25 lyder bestemt ikke urimeligt. Jeg ved dog ikke hvad det løber op i, når der kommer fragt ovenpå. Men måske du kan finde noget andet samtidig. Desværre er de løbet tør for Chaos in the Old World. I hvert fald til tilbudspris.

http://www.fwtwr.com/store/sale.asp
Sidst spillet:
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 641 times
Been thanked: 942 times

Post by Frouvne »

Stony wrote:Heron Games har stadig et eksemplar af Battlestar Galactica til salg til udsalgspris. £25 lyder bestemt ikke urimeligt. Jeg ved dog ikke hvad det løber op i, når der kommer fragt ovenpå. Men måske du kan finde noget andet samtidig. Desværre er de løbet tør for Chaos in the Old World. I hvert fald til tilbudspris.

http://www.fwtwr.com/store/sale.asp
Men der var vist en, der i en anden tråd gjorde opmærksom på, at der sidste år blev fyldt op på lageret nogle gange undervejs i udsalget. Så måske det kan betale sig at holde øje med oversigten i de kommende uger.
frouvne, administrator

Image
Thomas

Post by Thomas »

Jo tak for linket - jeg har dog mailet lidt med Keith derinde fra og det er sandt at Chaos er i restordre. Og når/hvis det kommer igen bliver det nok til en anden pris og så er spørgsmålet jo om det overhovedet kan betale sig at bestille derfra...
Post Reply