(Jeg hader, når du ser sådan på min Konge!

Det er aldrig for tidligt at finpudse sine telekinetiske kræfter!Frouvne wrote:(Jeg hader, når du ser sådan på min Konge!)
Knægten påstår ikke, at der ikke findes drager ... barnet er superhårdkogt magiker ... og den næste film knægten vil i biografen er en opdragelses/faktafilm .... om, hvordan man tæmmer sin drage.Vi har tryllestave og besværgelser flyvende gennem luften, så meget, at vi bruger magi til at hente ting, vi mangler, reparere diverse dimser ...ændre på handlingen i film ved at sende besværgelser efter karaktererne mm. Diskussionen til toget i går handlede om husholdningsbesværgelser ... så næh, at der ikke findes drager ... det må være noget, han har sagt i spøg .... (eller før han blev 'magiøs')Andrea wrote:Han er simpelthen så kær
(bortset fra når han påstår, at der ikke findes drager.. men det må være en fejl i opdragelsen...)
Stort tillykke til ham!
Godt at høre! Men det er selvfølgelig også to år siden, han sagde det. Dejligt at han er blevet klogere med alderenHelle wrote: Knægten påstår ikke, at der ikke findes drager ... barnet er superhårdkogt magiker ... og den næste film knægten vil i biografen er en opdragelses/faktafilm .... om, hvordan man tæmmer sin drage.Vi har tryllestave og besværgelser flyvende gennem luften, så meget, at vi bruger magi til at hente ting, vi mangler, reparere diverse dimser ...ændre på handlingen i film ved at sende besværgelser efter karaktererne mm. Diskussionen til toget i går handlede om husholdningsbesværgelser ... så næh, at der ikke findes drager ... det må være noget, han har sagt i spøg .... (eller før han blev 'magiøs')
Du bærer heldigvis ikke nag i lang tid over små ting!Andrea wrote: Godt at høre! Men det er selvfølgelig også to år siden, han sagde det. Dejligt at han er blevet klogere med alderen
Bære nag? Det gør jeg såmænd ikke, men en så fatal fejl i opdragelsen kan jeg ikke undgå at huske. Det er sikkert bare Helle, der har forsøgt at bilde ham en historie på ærmetqute wrote: Du bærer heldigvis ikke nag i lang tid over små ting!![]()
Æv - jeg troede, at det var mine muskuløse overarme...qute wrote: Det er det jeg bedst kan lide ved dig andrea
Fyn, det er der, hvor de har mange sorte egern!weilmann wrote:En forsinket fødselsdagshilsen fra Fyn.
Tillykke med knægten!