Frouvne wrote:Når du fremhæver usability, så må Winsome Games' spil da lige være noget for dig!
Nope, håbløst primitivt producerede spil har ikke nødvendigvis god usability. Havde du i stedet sagt "Når du fremhæver grimme spil, så må Winsome Games' spil da lige være noget for dig!" havde jeg nemmere kunne være enig.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jens_Hoppe wrote:Det er faktisk ikke modstridende udtalelser... Selv i dag ville jeg lige så gerne (hvis ikke hellere) spille med de ensfarvet malede figurer, som med de mangefarvede fra CE-udgaven. Som udstillingsobjekt ser det selvfølgelig pænt ud, at CE udgaven har fint malede figurer, men når jeg spiller er det usability der er altafgørende - altså at jeg nemt kan skelne nationerne fra hinanden. Der tror jeg faktisk mine gamle figurer klarer sig bedre end CE-figurerne. [...]
Du må have en kone med et hjerte af guld, hvis hun lader dig slippe afsted med at købe et spil på den størrelse og til den pris, hvis det ikke skal erstatte originalen, men blot supplere den. Til lykke med hende!
Det er alt for længe siden jeg sidst har købt noget. Så på en smuttur til Gameslore, blev det til Wars of the Roses og Wealth of Nations. Så smuttede jeg til 12spiele og erhvervede mig et eksemplar af Dog, som primært må tænkes som et potentielt familiespil.
Stony wrote:Det er alt for længe siden jeg sidst har købt noget. Så på en smuttur til Gameslore, blev det til Wars of the Roses og Wealth of Nations. Så smuttede jeg til 12spiele og erhvervede mig et eksemplar af Dog, som primært må tænkes som et potentielt familiespil.
Abstinenser er noget frygtelig gylle. Så er det godt at der findes en nem løsning på et fix.
I lørdags til Fantask købte jeg Hero Pack 1 til Last Night on Earth - 4 nye helte og et nyt scenarie. Stod også og kiggede på Survival of the Fittest, men fik forhørt mig frem til, at den giver menneskene en unfair fordel, der kun kan blive opvejet af udvidelsen Grave Weapons (der laver sejere zombier). Desværre var Grave Weapons ikke til salg inde hos Fantask.
En hyggetur efter arbejde til industri-kvarteret i Høje Tåstrup indbragte en pakke fra England, indeholdende Age of Empires III, Carson City, samt The World Cup Game kortspillet. Nye spil er jo også lige noget jeg står og har vildt brug for...
What are you, like 80?
Hov, det er allerede tre dage siden jeg sidst har skrevet her. Men i dag kom D-Day at Omaha Beach med posten. Yes, et solitaire-krigsspil, "ligesom i firserne"!
What are you, like 80?