Men det blev til 3x 7 Wonders.
Asteroids, som jeg endelig fik lov til at vinde for første gang - (men det hjælper at have øvet sig, og spille imod nybegyndere

Roll Through The Ages.
Gone Blank, som var endnu et partyspil hvor man skal udfylde det tomme felt i en sætning, og man scorer point for at have flest unikke svar.
Aftenen afsluttedes med et spil Finger-Soccer, hvor man flicker kugledisken omkring på fodboldbanen og forsøger at få den til at lande i en af 12 cirkler på modstanderens banehalvdel (bestemt af en terning). Lykkes det, får man lov til at passe 'bolden' til en anden cirkel. Lander disken i centrum af cirklen, hvor der et et lille fodbold-ikon, får man lov til at skyde direkte på mål
Hvis man ikke rammer cirklen overhovedet, får modstanderen en chance til at skyde bolden ind i midtercirklen. Hvis det lykkes overtager han bolden. Ellers får den part samme option.
Ganske underholdende! Vi spillede et hold af 3 Nordmænd mod et internationalt hold, og jeg og en Nordmand var de enéste som scorede. Da spillet sluttede stod det 1-1, så vi afgjorde sagen med straffespark. Nordmændende startede, og først i tredie forsøg fik samme Nordmand sat bolden i kassen. Det var nu op til mig at forsøge at udligne. Det lykkedes!
Fjerde bold mislykkedes, og desværre fik samme Nordmand bolden i mål i femte forsøg, og her missede jeg desværre! ØV!