Pass it on - 10. runde
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Pass it on - 10. runde
Jeg vandt mig et eksemplar af Cuba, og skal have skudt gang i den næste runde.
For dem der ikke er bekendt med konceptet, kan reglerne til "Pass it on" findes her.
Jeg tilbyder et frit valg fra følgende "A-liste" (lidt større spil), og yderligere et frit valg fra "B-listen" (mindre spil).
A-listen:
Hammer of the Scots.
Bridges of Shangri La
A Game of Thrones LCG + en enkelt expansion
The Boardgamegeek Game
Field Command
B-listen:
Take Stock
Bison (tysk)
Feurio (tysk)
Rette sich wer kann (tysk)
Blitz und Donner (tysk)
Jeg lukker for bud tirsdag aften.
For dem der ikke er bekendt med konceptet, kan reglerne til "Pass it on" findes her.
Jeg tilbyder et frit valg fra følgende "A-liste" (lidt større spil), og yderligere et frit valg fra "B-listen" (mindre spil).
A-listen:
Hammer of the Scots.
Bridges of Shangri La
A Game of Thrones LCG + en enkelt expansion
The Boardgamegeek Game
Field Command
B-listen:
Take Stock
Bison (tysk)
Feurio (tysk)
Rette sich wer kann (tysk)
Blitz und Donner (tysk)
Jeg lukker for bud tirsdag aften.
Sidst spillet:

- SmiteMeister
- 100+ indlæg
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Re: Pass it on - 10. runde
Second edition.Tobias wrote:Tør man spørge til hvilken version HoTS er?
Sidst spillet:

I så fald vil jeg gerne hæve puljen med et nyt uåbnet Hannibal: Rome vs. Carthage fra Valley Games.

- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Tobias wrote:I så fald vil jeg gerne hæve puljen med et nyt uåbnet Hannibal: Rome vs. Carthage fra Valley Games.

- Sir William
- 1000+ indlæg
Da jeg stemte, så vil også gerne byde ind.
Det er dog spil i den lette afdeling.
Byder en pakke med følgende spil:
- Globetrotter
- Satirespil #2 - Find ambi
- Harry Potter (Cluedo udgaven) ~ Gammel udgave
Det er dog spil i den lette afdeling.
Byder en pakke med følgende spil:
- Globetrotter
- Satirespil #2 - Find ambi
- Harry Potter (Cluedo udgaven) ~ Gammel udgave
- Helvard
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Doh!, den ville jeg også have budt medTobias wrote:I så fald vil jeg gerne hæve puljen med et nyt uåbnet Hannibal: Rome vs. Carthage fra Valley Games.

Nå, men så vil jeg gerne byde ind med Tempus samt et uåbnet Memoir '44: Operation Overlord
- Stony
- 5000+ indlæg
Vi kan kun være cirka midtvejs, når vi kigger på de afgivne stemmer, og der bliver lukket for bud imorgen. Hvem lurepasser?
Sidst spillet:

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Reglerne siger vel ikke noget om, at man ikke bare kan tilføje mere til sit bud, hvis man senere har lyst ... vel?
Det ville i hvert fald give mindre grund til at vente med at afgive bud indtil senere ...
Det ville i hvert fald give mindre grund til at vente med at afgive bud indtil senere ...
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Mig!Stony wrote:Vi kan kun være cirka midtvejs, når vi kigger på de afgivne stemmer, og der bliver lukket for bud imorgen. Hvem lurepasser?

Ikke at jeg forventer at det kan tage kampen op mod militærgeniet fra Karthago, men jeg byder en pakke bestående af Canal Mania og Lost Cities: The Boardgame.
Jeg ved godt vi har aftalt at man skal byde ind med noget, når man har stemt på et spil. Men på den anden side kan man jo sagtens stå i en situation hvor tidligere bud allerede er meget, meget mere værdifulde end noget man selv kunne tænke sig at byde ind med. Så når vi nogle gange ser færre bud end der var stemmer, kan det jo skyldes at folk "dropper ud" af byderunden.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Egentlig enig, men hvis nu man har de 'værdifulde' spil, eller er til nogle andre spil ... jeg synes eksempelvis, at dit bud er det mest interessante i denne runde ...Jens_Hoppe wrote:Mig!Stony wrote:Vi kan kun være cirka midtvejs, når vi kigger på de afgivne stemmer, og der bliver lukket for bud imorgen. Hvem lurepasser?
Ikke at jeg forventer at det kan tage kampen op mod militærgeniet fra Karthago, men jeg byder en pakke bestående af Canal Mania og Lost Cities: The Boardgame.
Jeg ved godt vi har aftalt at man skal byde ind med noget, når man har stemt på et spil. Men på den anden side kan man jo sagtens stå i en situation hvor tidligere bud allerede er meget, meget mere værdifulde end noget man selv kunne tænke sig at byde ind med. Så når vi nogle gange ser færre bud end der var stemmer, kan det jo skyldes at folk "dropper ud" af byderunden.

- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Godtnok synes der ikke at være den helt store interesse for krigsspil, men jeg byder:
Conquest of the Empire
/Jan
Conquest of the Empire
/Jan
Nå, men jeg skal også byde ind, så det bliver med http://www.boardgamegeek.com/boardgame/25417/battlelore og http://www.boardgamegeek.com/boardgamee ... battlelore
Battlelore er spillet 3 gange, og epic battlelore er aldrig brugt.
Tommy
Battlelore er spillet 3 gange, og epic battlelore er aldrig brugt.
Tommy