Pass it on - 12 runde
Pass it on - 12 runde
Så er der et Battlelore+epic på vej til mig, hvilket betyder at denne tråd nu er åben for bud, hvis du vil være den lykkelige ejer af:
Chaos In the Old World
Der er åben for bud indtil tirsdag aften.
Reglerne kan findes her.
Chaos In the Old World
Der er åben for bud indtil tirsdag aften.
Reglerne kan findes her.

- MesterLars
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: Pass it on - 12 runde
Jeg byder ind med et dansk Ringenes Herre, uspillet, men alt er trykket ud, samt et skandinavisk Ticket to Ride Card game, som er spillet 5 gange og fremstår som nyt.
Lars
Lars
Jeg vil gerne byde ind McMulti (i en brugt men i god stand udgave - der er dog klistret danske tekster oven på nogen af tingene - man kan nok fjerne disse ting).
Jesper Rugård Jensen
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 641 times
- Been thanked: 942 times
Jeg har to separate bud, så der kan være lidt for enhver smag!
Bud 1: Waterloo af Martin Wallace - spillet to gange.

Bud 2: Cosmic Encounter i den nedenfor afbillede udgave. Åbnet men aldrig spillet.

Bud 1: Waterloo af Martin Wallace - spillet to gange.

Bud 2: Cosmic Encounter i den nedenfor afbillede udgave. Åbnet men aldrig spillet.

frouvne, administrator

Jeg byder ind med en samlet pakke af følgende, der må gerne vælges fra:
Bootleggers, uden rettelser på de to kort, der vistnok skal rettes. Spillet to gange.
Lost Valley, låget bøjer lidt i siderne, men ingen synlige mærker, spillet en enkelt gang.
Durch die Wüste, tysk udgave og stor æske.
Elfenland, på dansk.
Tommy
Bootleggers, uden rettelser på de to kort, der vistnok skal rettes. Spillet to gange.
Lost Valley, låget bøjer lidt i siderne, men ingen synlige mærker, spillet en enkelt gang.
Durch die Wüste, tysk udgave og stor æske.
Elfenland, på dansk.
Tommy
- MesterLars
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Hvad mener du med det? Er det alle fire spil man får eller skal man vælge nogle af dem ud?Flugt wrote:Jeg byder ind med en samlet pakke af følgende, der må gerne vælges fra:

Det var ment som, at man kan vælge 4 ud af 4, eller 3 ud af 4, osv. alt efter eget ønske.
Tommy
Tommy
- weilmann
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Jeg byder ind med EGO, som jo er super-underholdende ... med mindre man kun har snerpede venner.
...
...
...

...
...
...

Mvh
Martin
Martin