Hej,
Jeg er meget interesseret i at købe Axis and Allies - revised edition, hvis nogen skulle ligge inde med det?
Mvh,
- Anders
K: Axis and Allies - revised edition
Re: K: Axis and Allies - revised edition
Jeg har et eksemplar som ikke er blevet spillet i meget lang tid, men jeg bruger bla terningerne og japan/US control markers i Fire in the sky, så skal lige se om spillet stadigvæk er kompletahj wrote:Hej,
Jeg er meget interesseret i at købe Axis and Allies - revised edition, hvis nogen skulle ligge inde med det?
Mvh,
- Anders

Vender lige tilbage i aften efter arbejde.
Hej,
Jeg var desværre nødt til at oprette en ny bruger, da den ikke vil acceptere mit kodeord, og ikke sender et nyt, når jeg trykker 'glemt kodeord'.
Det lyder super fedt med spillet - ser frem til din tilbagemelding.
Mvh,
- Anders
Jeg var desværre nødt til at oprette en ny bruger, da den ikke vil acceptere mit kodeord, og ikke sender et nyt, når jeg trykker 'glemt kodeord'.
Det lyder super fedt med spillet - ser frem til din tilbagemelding.
Mvh,
- Anders
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Jeg kan ikke sige, hvad der er sket. Nyt kodeord er tilsendt dig via din nye konto. God handel til jer begge!AndersH wrote:Hej,
Jeg var desværre nødt til at oprette en ny bruger, da den ikke vil acceptere mit kodeord, og ikke sender et nyt, når jeg trykker 'glemt kodeord'. [...]

frouvne, administrator

Hej Allan,
Mange tak for hjælpen - så er jeg tilbage på den oprindelige konto
Hilsen,
- Anders
Mange tak for hjælpen - så er jeg tilbage på den oprindelige konto

Hilsen,
- Anders
Jeg har kigget lidt på tingene, og jeg kan finde alle stumper (nok 1½ år siden det sidst har været fremme) og vil også gerne skille mig af med det. Skal bare lige være sikker på at det er revised og ikke den insane anniversary edition du er på jagt efter.
Hvis det er så skriv en PM så vi kan finde ud af en pris og adresse og lign.
Hvis det er så skriv en PM så vi kan finde ud af en pris og adresse og lign.
Hej,
Nej nej - bare rolig. Det er 'kun' revised.
Super fedt med spillet - jeg har sendt dig en pm.
Hilsen,
- Anders
Nej nej - bare rolig. Det er 'kun' revised.
Super fedt med spillet - jeg har sendt dig en pm.
Hilsen,
- Anders