Vi startede med Groo: The Game, hvilket var første gang hvor jeg spillede det med flere en 2 spillere, og det synes jeg personligt at spillet blev bedre af idet der blev lidt flere overvejelser ang. hvem man skulle sende Groo hen til, og hvem man evt. skulle angribe.
Selve spillet går ud på at man skal bygge en by, og beskytte den med en hær, medens man undgår at Groo kommer og "hjælper". Hvis man har læste tegneserien Groo, ved man nemlig godt hvad det betyder at Groo "hjælper".
I første spil sad Eik hele tiden og brokkede sig over at han ikke fik nogen tropper, men hvad gør det nå man alligevel er den første der får bygget bygninger nok til at ende med 8 VP, og dermed vinde spillet. De to næste spil vandt jeg dog.
Herefter slutte vi med en spil Dominion. Jeg kørte en ekstrem Chapel strategi, men da der var en tyv med i spillet, blev jeg nødt til at købe Markets, Throne Rooms og Councillors i stedet for at købe penge. Men det gik også helt fint. Jeg havde til sidst 1 Chapel, 4 Markets, 3 Throne Rooms, 4 Councillors, en kobber og en sølv, og med det kunne man købe masser af Provinser uden at det ødelagde mit spil. I næstsidste runde købte jeg endelig en guld, men jeg skulle naturligvis have købt en Estate. Herefter sluttede Eik spillet med at købe den sidste provins, og vi talte op. Cartsne havde 24 point, Eik havde 30 og jeg havde 30 point. Men da Eik havde startet spillet vandt jeg på at have spillet færre ture end Eik

Lars