Hvad ønsker I jer til jul i år?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 926 times
Hvad ønsker I jer til jul i år?
Skal vi sammenligne vores ønskesedler for året i år? Er det mon de samme spil, der figurerer på vores små krøllede lapper? 

frouvne, administrator

tror ikke der er de store ønsker, måske et enkelt eller 2, har vist købt alle mine ønsker til mig selv her i december hehe ..
Spil jeg nok kunne ønske mig er :
Bloodbowl
Urzuppe (eller hvordan det staves)
December gaver til mig selv :
Doom
Descent: Journeys in the Dark
Descent: Well of Darkness Expansion
Blue Moon City
Space Dealers
NB !! glemte jeg også har bestil archam Horror (eller hvad det nu hedder) + alle udvidelser
Ave caesar (lige købt på ebay)
Spil jeg nok kunne ønske mig er :
Bloodbowl
Urzuppe (eller hvordan det staves)
December gaver til mig selv :
Doom
Descent: Journeys in the Dark
Descent: Well of Darkness Expansion
Blue Moon City
Space Dealers
NB !! glemte jeg også har bestil archam Horror (eller hvad det nu hedder) + alle udvidelser

Ave caesar (lige købt på ebay)
Last edited by frostholm on Wed Dec 20, 2006 3:43 pm, edited 1 time in total.
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
Admin på TOPGAMES.DK
- Helvard
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Indtil videre hedder ønskesedlen:
Battlelore
Tempus
Die Macher
Antike
Thurn & Taxis
Space Dealer
Et større civ/politik/war game som f.eks. 7 ages eller Pax Romana...nogen grognards der har nogle forslag?
Indtil videre har gaverne til mig selv været et originalt Ave Caesar (købt på QXL.dk for 140!)
Men der kommer jo også en fødselsdag snart, så det er godt at have lidt i baghånden
- Thomas
Battlelore
Tempus
Die Macher
Antike
Thurn & Taxis
Space Dealer
Et større civ/politik/war game som f.eks. 7 ages eller Pax Romana...nogen grognards der har nogle forslag?

Indtil videre har gaverne til mig selv været et originalt Ave Caesar (købt på QXL.dk for 140!)
Men der kommer jo også en fødselsdag snart, så det er godt at have lidt i baghånden

- Thomas